Με επιστολή της, ωστόσο, προς το τμήμα κοινοβουλευτικού ελέγχου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η Hellenic Train παρέχει λεπτομερή και αναλυτική ενημέρωση για το φορτίο του 63501.
Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής, όπως δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα pineiosnews.gr:
«Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού έγγραφού σας, με το οποίο μας διαβιβάστηκε η ‘Ερώτηση 2506/03.03.2023′, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων, από τον Βουλευτή Λάρισας κ. Κυριάκο Βελόπουλο, με θέμα Ανάγκη να διευκρινιστεί το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας που εμπλέκεται στη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη της 28.02.2023’, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα κάτωθι:
Η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63501 της 28.02.2023 περιλάμβανε στην σύνθεσή της
(επισυνάπτεται το φύλλο σύνθεσης) συνολικά δεκατρία (13) βαγόνια, εκ των οποίων, κατά την φορά κίνησης της αμαξοστοιχίας, τα πρώτα τρία (3) βαγόνια εκτροχιάστηκαν και ήταν έμφορτα με πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες) και ακολούθως δέκα (10) βαγόνια ήταν έμφορτα με εμπορευματοκιβώτια (container).
Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα
σχετικά με το είδος των προς μεταφορά εμπορευμάτων, όπως εξάλλου προβλέπεται από τους
εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβώτιων με την σειρά που αναφέρονται στο φύλλο σύνθεσης, ήταν ως εξής:Α/Α Προϊόν
4ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
5ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
6ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
7ο BAΓONI ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
8ο ΜΠΥΡΕΣ
9ο ΜΠΥΡΕΣ
10ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ
11ο BAΓONI ΣΥΡΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΙΔΗΡΟ
12ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ
13ο ΒΑΓΟΝΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΚΕΝΑ»