Όπως αποκάλυψε ο κ. Τσουρίδης ένας πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ ζήτησε να πάει ένα ολοκαίνουργιο βαγόνι που είχαν στείλει οι Ελβετοί στο… χωριό του για να το δουν οι ψηφοφόροι του και να ξεκινήσει τον προεκλογικό του αγώνα.
Σε μια τραγελαφική απίστευτη αποκάλυψη με πρωταγωνιστή πρώην υπουργό του ΠΑΣΟΚ η οποία μαρτυρά τις χρόνιες δυσλειτουργίες του σιδηροδρομικού συστήματος της χώρας αποκάλυψε σήμερα μιλώντας στον ΣΚΑΪ και στην εκπομπή «Αταίριαστοι» ο Νίκος Τσουρίδης, συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών.
Όπως αποκάλυψε, ένας πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ ζήτησε να πάει ένα ολοκαίνουργιο βαγόνι που είχαν στείλει οι Ελβετοί στο… χωριό του για να το δουν οι ψηφοφόροι του και να ξεκινήσει τον προεκλογικό του αγώνα.
Τραγωδία στα Τέμπη: Ο Νίκος Τσουρίδης περιγράφει το γεγονός
Ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών είπε χαρακτηριστικά: «Εάν με ακούσουν κάποιοι, θα πουν αυτός είναι νεοδημοκράτης, στον ΣΥΡΙΖΑ ή στο ΚΚΕ. Καμία σχέση. Εγώ ήμουν ΠΑΣΟΚ, ήμουν αποσπασμένος στη Βουλή των Ελλήνων στο γραφείο του υπουργού Ναυτιλίας -επί Ανδρέα Παπανδρέου- Αντώνη Ντεντιδάκη. Το 2004, ήμουν στην επιτροπή που παραλαμβάναμε τα καινούργια τα ελβετικά τρένα Railbus για την Πελοπόννησο. Μας φωνάζει ο γενικός διευθυντής και μας λέει ότι είχε δώσει εντολή ένας υπουργός του ΠΑΣΟΚ να το πάμε στο χωριό του το βαγόνι το καινούργιο για να κάνει προεκλογικό αγώνα».
Κακοκαιρία Alexandros: Αυτές είναι οι «κόκκινες» περιοχές σύμφωνα με το meteo [χάρτης]
Συνεχίζοντας ο κ. Τσουρίδης είπε πως εκεί «είχε μια γραμμή 5 χιλιομέτρων, έλεγε ότι θα κάνει γραμμή στο χωριό του». Ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών δεν αποκάλυψε για ποιον υπουργό επρόκειτο ωστόσο αποκάλυψε ότι η διαδρομή ήταν «από το Αντίρριο μέχρι το Μεσολόγγι, στο Κρυονέρι συγκεκριμένα. Στην Αιτωλοακαρνανία. Ολοκαίνουργιο βαγόνι σε ζελατίνες, πάνω σε ειδικές πλατφόρμες και φώναζαν οι Ελβετοί ότι θα αποσύρουν τις εγγυήσεις επειδή το τρένο ήταν στα χωράφια. Και όλη αυτή η μεταφορά του βαγονιού είχε από πίσω ολόκληρη διαδικασία, φύλακας να το φυλάει επί 24ώρου βάσεως, μηχανοδηγοί να το βάζουν μπροστά κάθε μέρα, έξοδα, να πληρώνουμε επιδόματα εκτός βάσεως κ.λπ.»
Επίσης, εξήγησε ότι «αυτά τα τρένα είχαν μια ιδιομορφία. Για να τα βάλει μπροστά ο οδηγός έπρεπε να κάνει προθέρμανση. Είχαν σύστημα σαν θερμοσίφωνο. Επειδή οι θερμοκρασίες του νερού του κινητήρα ήταν χαμηλές έπρεπε να το βάλει να δουλέψει, να πάει στους 60 βαθμούς και μετά να πάρει μπροστά. Χρειαζόταν ρεύμα 380 βολτ. Στείλαμε παιδιά από την Πάτρα, συναδέλφους, να δείτε τι θα κάνετε. Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι για να πάρουμε ρεύμα πρέπει να ρίξουμε καλώδιο σε απόσταση ένα χιλιόμετρο σε βενζινάδικο. Πήγαμε στον άνθρωπο, μας έδωσε ρεύμα. Κάθε μέρα αυτό γινόταν. Έκαναν 50 μέτρα μπροστά, 10 μέτρα πίσω και έφευγαν. Είχαμε και φύλακα 24 ώρες για να μην το σπάσουν. Μια φορά με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε δεν έχουμε ρεύμα. Ο βενζινάς είχε βγάλει την πρίζα γιατί δεν τον είχαν πληρώσει. Αυτή η διαδικασία γινόταν.»
Ο κ. Τσουρίδης συνέχισε λέγοντας ότι «γίνονται οι εκλογές, χάνει ο υπουργός, το βαγόνι εκεί, έρμαιο, για έξι μήνες. Το τρώγανε τα χορτάρια. Ξέρετε πόσο στοίχισε να το πάρουμε το βαγόνια από εκεί και να το πάμε στην Καλαμάτα; Έξι εκατομμύρια δραχμές (σ.σ.: περίπου 17.000 ευρώ) για να βγει αυτός υπουργός! Τα 6 εκατομμύρια μπορούσαν να τα δώσουν για την τηλεδιοίκηση» εξήγησε ο κ. Τσουρίδης.
Ειδήσεις σήμερα
Τέμπη: Φωτογραφία – ντοκουμέντο από το 3ο βαγόνι λίγο πριν τη μοιραία σύγκρουση
Απίστευτη καταγγελία για τα Τέμπη: «Την ώρα του δυστυχήματος είχαν πάρτι στον σταθμό στη Λάρισα»