Ο κατηγορούμενος κρίθηκε ομόφωνα ένοχος για επικίνδυνη οδήγηση που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο, για εγκατάλειψη τροχαίου ατυχήματος και για οδήγηση χωρίς άδεια.
Πέλλα: Υποχρεωτικός από σήμερα (19/12) o εφοδιασμός των οχημάτων με αντιολισθητικές αλυσίδες
Το δικαστήριο απέρριψε τον υπερασπιστικό ισχυρισμό για μετατροπή της κατηγορίας για ανθρωποκτονία εξ αμελείας. Δεν του αναγνώρισε κανένα ελαφρυντικό ενώ αποφάσισε η έφεση του να μην έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα στην εκτέλεση της ποινής.
Κατά την αγόρευσή της, η εισαγγελικής λειτουργός εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο κατηγορούμενος οδηγός έτρεχε πάνω από το νόμιμο όριο ταχύτητας, αλλιώς -όπως είπε- δεν θα εκσφενδόνιζε την πεζή στο αέρα. «Δεν έτρεχε ούτε με 104 χλμ/ώρα (σ.σ. όπως εκτίμησε ο πραγματογνώμονας) αλλά ούτε με 55 χλμ/ώρα (σ.σ. σύμφωνα με τον τεχνικό σύμβουλο). Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Η ταχύτητα ήταν σημαντική για να προκαλέσει αυτές τις βλάβες» σημείωσε.
Ειδήσεις σήμερα
Πέραμα: 14χρονο κορίτσι έπεσε από τον δεύτερο όροφο σχολείου
Κτηνωδία στην Αράχωβα: Σκύλος βιάστηκε και πέθανε με φριχτό τρόπο [Βίντεο-Εικόνες]
Διόδια: Σε τρεις φάσεις οι αυξήσεις – Που θα φτάσουν οι τιμές έως το 2026