Ο κατηγορούμενος κρίθηκε ομόφωνα ένοχος για επικίνδυνη οδήγηση που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο, για εγκατάλειψη τροχαίου ατυχήματος και για οδήγηση χωρίς άδεια.
Το δικαστήριο απέρριψε τον υπερασπιστικό ισχυρισμό για μετατροπή της κατηγορίας για ανθρωποκτονία εξ αμελείας. Δεν του αναγνώρισε κανένα ελαφρυντικό ενώ αποφάσισε η έφεση του να μην έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα στην εκτέλεση της ποινής.
Κατά την αγόρευσή της, η εισαγγελικής λειτουργός εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο κατηγορούμενος οδηγός έτρεχε πάνω από το νόμιμο όριο ταχύτητας, αλλιώς -όπως είπε- δεν θα εκσφενδόνιζε την πεζή στο αέρα. «Δεν έτρεχε ούτε με 104 χλμ/ώρα (σ.σ. όπως εκτίμησε ο πραγματογνώμονας) αλλά ούτε με 55 χλμ/ώρα (σ.σ. σύμφωνα με τον τεχνικό σύμβουλο). Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Η ταχύτητα ήταν σημαντική για να προκαλέσει αυτές τις βλάβες» σημείωσε.
Ειδήσεις σήμερα
Πέραμα: 14χρονο κορίτσι έπεσε από τον δεύτερο όροφο σχολείου
Κτηνωδία στην Αράχωβα: Σκύλος βιάστηκε και πέθανε με φριχτό τρόπο [Βίντεο-Εικόνες]
Διόδια: Σε τρεις φάσεις οι αυξήσεις – Που θα φτάσουν οι τιμές έως το 2026