Το περιστατικό σημειώθηκε στις 3 Ιουνίου του 2019.
Η καταγγέλλουσα κατέθεσε στο δικαστήριο πως έλεγξε αν έρχεται κάποιος όχημα πριν ξεκινήσει για να διασχίσει τον δρόμο και ότι εκείνη τη στιγμή δεν υπήρχε κάποιο αυτοκίνητο και αποφάσισε να περάσει προς την διαχωριστική νησίδα. Η ίδια τόνισε ότι δεν υπήρχε κάποιο εμπόδιο για να κρύβει την ορατότητα στους οδηγούς και σε εκείνη.
Όπως είπε η γυναίκα, το αυτοκίνητο την χτύπησε με την αριστερή του πλευρά, λίγο πριν ανέβει στην νησίδα. Στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που έσπευσε στο σημείο.
«Για αρκετούς μήνες μετά το τροχαίο δε μπορούσα να περπατήσω. Με πέταξε μακριά το αυτοκίνητο και ήμουν τυχερή που δε βρέθηκα στο αντίθετο ρεύμα. Είχα υπερβολικές εκδορές στο πρόσωπο και το δέρμα μου είχε καεί, καθώς σερνόμουν με το πρόσωπο και τα χέρια για έξι μέτρα. Το αυτοκίνητο σταμάτησε 50 μέτρα πιο μακριά», ανέφερε η πεζή.
Η καταγγέλλουσα υποστηρίζει ότι «Μέχρι και σήμερα υποφέρω από τον τραυματισμό μου. Από το τροχαίο έσπασα την λεκάνη μου», ανέφερε.
Μια άλλη εκδοχή των γεγονότων έδωσε αυτόπτης μάρτυρας που κατέθεσε αμέσως μετά από τη γυναίκα.
Μετρό Θεσσαλονίκης: Νεαρή οπαδός του ΠΑΟΚ έβαλε «Made In Romania» στα αρχαία του σταθμού «Βενιζέλου» [βίντεο]
Η μάρτυρας είπε «Βρισκόμουν στον ΟΑΕΔ και είδα την κοπέλα να περνάει τρέχοντας μπροστά από το λεωφορείο. Η κατηγορούμενη οδηγούσε ένα μαύρο αυτοκίνητο και για να την αποφύγει φρενάρισε και έστριψε δεξιά το τιμόνι προς το λεωφορείο, χωρίς να συγκρουστεί μαζί του. Το αυτοκίνητο που την χτύπησε δεν έτρεχε».
Η μάρτυρας ισχυρίζεται ότι η γυναίκα της είπε πως βιάζονταν γιατί την περιμένει η κόρη της στο ΙΚΑ και επισήμανε ότι η γυναίκα που παρασύρθηκε έπεσε ακριβώς μπροστά από το αυτοκίνητο που την χτύπησε και οι ενέργειες της οδηγού ήταν άμεσες για να την βοηθήσει.
Η οδηγός του αυτοκινήτου ανέφερε στην απολογία της πως βρισκόταν στην αριστερή λωρίδα με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης, στο ύψος του ΟΑΕΔ και δεξιά της είχε ένα αστικό λεωφορείο που κινούνταν με πολύ χαμηλή ταχύτητα καθώς ήταν ώρα αιχμής και είχε αυξημένη κίνηση στην οδό Λαγκαδά.
«Είδα έναν άνθρωπο να πετάγεται μπροστά από το λεωφορείο, το μόνο που πρόλαβα να κάνω είναι να φρενάρω και να στρίψω ελάχιστα προς τα δεξιά για να μη βγω πάνω στη νησίδα που περπατούσε άλλος κόσμος. Πέρασε τρέχοντας μπροστά από το λεωφορείο. Σταμάτησα το αυτοκίνητο και η κοπέλα ακούμπησε με το πόδι της στην αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου μου και απλά έπεσε κάτω. Ούτε πετάχτηκε, ούτε αίματα είχε. Δεν έτρεχα, πήγαινα «σημειωτόν» γιατί είχε πάρα πολύ κίνηση», είπε η οδηγός που αθωώθηκε.
Ο εισαγγελέας της έδρας αναγνώρισε ότι το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης για το τροχαίο ατύχημα το είχε η πεζή γιατί επιχείρησε να διασχίσει κάθετα τον δρόμο και όχι από τη διάβαση και σίγουρα δεν έλεγξε την κίνηση των οχημάτων γιατί αν το είχε πράξει θα είχε δει το αυτοκίνητο που ερχόταν.
Ευθύνη σύμφωνα με τον εισαγγελικός λειτουργός φέρει και η οδηγός του αυτοκινήτου γιατί θα έπρεπε να κινείται με μικρότερη ταχύτητα έτσι ώστε για να μπορούσε να αποφύγει τη σύγκρουση.