Συγκεκριμένα, τα ωράρια εργασίας διαμορφώνονταν ως εξής:
Τις βάρδιες αυτές υπογράφει ο επόπτης και πρέπει να τηρηθούν. Ωστόσο, οι καταχωρήσεις στο βιβλίο του σταθμαρχείου της Λάρισας δείχνουν πως δεν τηρήθηκαν τα ωράρια, όπως αυτά αναγράφονταν στο βαρδιόχαρτο.
Ενδεικτικά, η καταχώρηση της 28ης Φεβρουαρίου αναφέρει πως οι σταθμάρχες Π. και Χ. είχαν βάρδια από τις 14:00 έως τις 22:00.
Σε άλλη καταχώρηση στο βιβλίο του σταθμαρχείου με ημερομηνία 27 Φεβρουαρίου ο σταθμάρχης Π. έχει υπογράψει πως εργάστηκε από τις 06:00 έως τις 14:00.
Τέμπη: «Βαπτίστηκε» σταθμάρχης σε 2,5 μήνες
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του αστυνομικού συντάκτη Βασίλη Λαμπρόπουλου, το έγγραφο της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του ΟΣΕ προσδιορίζει τη χρονική διάρκεια την οποία είχε η εκπαίδευση των σταθμαρχών.
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο έγγραφο, η θεωρητική εκπαίδευση είχε διάρκεια 712 ωρών. Η εκπαίδευση γίνεται 6 φορές την εβδομάδα για 8 ώρες την ημέρα.
Η εκπομπή «Live News» φέρνει στο φως τον τρόπο που ο 59χρονος κατηγορούμενος «βαπτίστηκε» σταθμάρχης μόλις σε 2,5 μήνες, καθώς σύμφωνα με όσα ισχυρίστηκε στην απολογία του η εκπαίδευσή του διήρκησε από την 1η Αυγούστου 2022 έως τις 21 Οκτωβρίου 2022.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, προκύπτει πως ο σταθμάρχης της Λάρισας δεν είχε ολοκληρώσει τις απαιτούμενες ώρες εκπαίδευσης, καθώς υπολείπονταν ακόμη 200 ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης.
Ειδήσεις σήμερα
Κορονοϊός: Τέλος όλα τα μέτρα covid, παρελθόν rapid και μάσκες – Ποιες οι εξαιρέσεις
Στάθης Σχίζας: Η πρώτη συνέντευξη μετά το Survivor – Ο Πρίαμος, η Ελευθερία και όσα αποκαλύπτει