Χθες, το κατώφλι του ανακριτή πέρασε στέλεχος του υπουργείου Μεταφορών που κατηγορείται, μεταξύ άλλων, για το κακούργημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών. Ο κατηγορούμενος ζήτησε και έλαβε προθεσμία για να ενημερωθεί για όσα του αποδίδονται, ενώ πρόκειται για το δεύτερο υψηλόβαθμο στέλεχος του εν λόγω υπουργείου, σε βάρος του οποίου έχει ασκηθεί δίωξη σε βαθμό κακουργήματος.
Παράλληλα, το φως της δημοσιότητας είδε η κατάθεση του υπαλλήλου της εταιρίας ΙΝΤΕΡΣΤΑΡ, από τον οποίο ο ανακριτής ζητήθηκε να δώσει λεπτομέρειες για το πώς ήρθαν στην κατοχή του τα επίμαχα βίντεο.
Στην κατάθεση (την οποία ανήρτησε αυτούσια στο X ο Στ. Κασσελάκης, σε ακόμη μια -νιοστή- διαρροή του περιεχομένου της δικογραφίας), ο εν λόγω υπάλληλος αναφέρει πως στις 7 Φεβρουαρίου του ζητήθηκε από τον διευθυντή του να ψάξει και να βρει κάποια βίντεο που αφορούσαν το δυστύχημα στα Τέμπη.
Σύμφωνα με την κατάθεση του υπαλλήλου που δόθηκε στις 10 Φεβρουαρίου, επειδή στον εν λόγω server έχει πρόσβαση μόνο ο ίδιος και ο διευθυντής του, στις 8 του μήνα, στις 3 τα ξημερώματα, ο υπάλληλος βρήκε τα βίντεο στον κάδο ανακύκλωσης, «μόλις επέστρεψε από εξωτερικές εργασίες στην εταιρία».
«Πάτησα επαναφορά και τα αρχεία εστάλησαν στην αρχική τους θέση, για τον λόγο αυτόν εμφανίζεται στις ιδιότητες των αρχείων η ημερομηνία 08/02/2025, ως ημερομηνία δημιουργίας», αναφέρει ο ίδιος στην κατάθεσή του.
Πάντως, ο συνήγορος της εταιρίας είχε δημοσιοποιήσει τα βίντεο στις 5 Φεβρουαρίου, τρεις μέρες νωρίτερα, δηλαδή, από την ημερομηνία που ο υπάλληλος υποστηρίζει ότι τα ανέκτησε.
Ολα αυτά, ενώ εξακολουθεί να εκκρεμεί η αποστολή της έκθεσης του ΕΜΠ με τη χημική ανάλυση των ευρημάτων στο σημείο της σύγκρουσης, αλλά και ο έλεγχος για τη γνησιότητα των βίντεο.