Ο άνθρωπος που για 30 χρόνια εργάζοταν ως σταθμάρχης στον ΟΣΕ και 23 χρόνια στη θέση του σταθμάρχη στην Λάρισα, μέχρι να συνταξιοδοτηθεί το 2009, ήταν εκείνος που τα τελευταία 3,5 χρόνια της καριέρας του εργάστηκε στην τηλεδιοίκηση της Λάρισας, η οποία έπαψε να λειτουργεί τα τελευταία χρόνια.
Όπως ανέφερε μετά το τέλος της κατάθεσής του, η ανακρίτρια τον κάλεσε προκειμένου να καταθέσει για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα. “Εξήγησα αυτά που έπρεπε”, ανέφερε, ενώ σημείωσε ότι δέχθηκε πλήθος ερωτήσεων, μεταξύ άλλων και για το σύστημα λειτουργίας.
Όπως είπε ο κ. Κολλάτος, η λειτουργία της τηλεδιοίκησης ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2007 και σταμάτησε το καλοκαίρι του 2019.
Ο ίδιος κατέθεσε στην ανακρίτρια τι ακριβώς είναι η τηλεδιοίκηση, ποια ήταν η λειτουργία της, αλλά και τι ασφάλεια παρείχε. «Η τηλεδιοίκηση επέβλεπε και καθόριζε την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών. Ήξεραν ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται κάθε τρένο και που θα πρέπει κινηθεί. Όλα αυτά ήταν θέματα της τηλεδιοίκησης», τόνισε, ενώ σημείωσε πως πιθανότατα το δυστύχημα δε θα είχε συμβεί αν δούλευε το σύστημα της τηλεδιοίκησης.
Ειδήσεις σήμερα
Τραγωδία στα Τέμπη: Ο λόγος που έφυγε ο δεύτερος σταθμάρχης – Του ζητούσε σουβλάκια ο γιος του
Ωρωπός – Δικηγόρος διασώστη: Παρουσία του δήμου και της ΕΛ.ΑΣ. κατάβρεξαν την ηλικιωμένη