Στις τηλεφωνικές συνομιλίες που δημοσιεύει ο τηλεοπτικός σταθμός Alpha, είναι έντονη η ασυνεννοησία μεταξύ των σταθμαρχών ενώ προκαλεί απορία ο τρόπος λειτουργίας του σιδηροδρόμου, λίγες μόνο ώρες πριν τη φονική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.
«Με πήρε τηλέφωνο το Λιτόχωρο και μου είπε να σας δώσω γραμμή της καθόδου ελεύθερη για να στείλετε το τρένο» ακούγεται να λέει ο σταθμάρχης Νέων Πόρων, μιλώντας με τον 50χρονο σταθμάρχη της Λάρισας, ο οποίος παραμένει προφυλακισμένος ως ένας εκ των υπευθύνων για το τραγικό δυστύχημα.
Έπειτα, ακολουθεί ο εξής διάλογος:
Σταθμάρχης Λάρισας: Έτσι από μόνος του πήρε τέτοια πρωτοβουλία;
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Δεν νομίζω, είπε θα επικοινωνήσει με τον προϊστάμενο.
Σταθμάρχης Λάρισας: Ποιον προϊστάμενο;
Σταθμάρχης Νέων Πόρων: Έτσι είχε πει ο …
Σταθμάρχης Λάρισας: Ε και τι ο προϊστάμενος από το σπίτι κάνει κυκλοφορία;
«Έτσι όπως τα ακούω, φαίνεται ότι πραγματικά η κυκλοφορία ελεγχόταν από το σπίτι» λέει ο δικηγόρος τραυματία των Τεμπών.
Έγκυος τριών μηνών η Δόμνα Μιχαηλίδου! - Στιγμές απόλυτης ευτυχίας για το ζευγάρι
Στη συνέχεια, μία ώρα πριν τη φονική σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, ο μοιραίος σταθμάρχης της Λάρισας μιλά με τον ρυθμιστή κυκλοφορίας στην Αθήνα.
Ρυθμιστής: Περιμένεις το Βόλο για το 62 και το 2597. Ένα είναι αυτό. Αν σου διώξει τώρα ο Παλαιοφάρσαλος το εμπορικό…
Σταθμάρχης Λάρισας: Όχι μη, μη, μη έχω το 63, ο κόσμος πέρα θα μας φωνάξει…
Ρυθμιστής: Έγινε, έγινε…
Σταθμάρχης Λάρισας: Έγινε
Ρυθμιστής: Όχι!
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέες διώξεις κατά 5 στελεχών του ΟΣΕ για το δυστύχημα
Νέες ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκαν από τον ειδικό εφέτη ανακριτή Λάρισας κατά 5 στελεχών του ΟΣΕ για την τραγωδία στα Τέμπη
Όπως μετέδωσε ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ πρόκειται για τους γενικούς διευθυντές του ΟΣΕ τις περιόδους 2017 – 2019 και 2019 – 2020, τον διευθυντή διεύθυνσης σιδηροδρομικών συστημάτων την περίοδο 2017 – 2021 και τον διάδοχο του από το 2021 εως σήμερα.
Επίσης στον διευθυντή της διεύθυνσης συντήρησης τεχνικών συστημάτων από το 2021 μέχρι σήμερα. Οι κατηγορίες είναι κακουργηματικού χαρακτήρα και αφορούν στην διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο πολλών ανθρώπων δια παραλείψεως.
Ειδικότερα, όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΙ, μετά και τη συνεκτίμηση αποδεικτικού υλικού από τον προανάκριση που διενεργεί ο Εφέτης Ανακριτής Στ. Μπακαϊμης ο κ. Δασκαλόπουλος άσκησε δίωξη κατά των εξής:
– Γρηγορίου Σαμπατακάκη, Γενικού Διευθυντή της Γενικής Διεύθυνσης Δικτύου του ΟΣΕ από 21-3-2017 έως και 15-11-2019.
– Πέτρου Πανόπουλου, Γενικού Διευθυντή της ίδιας Γενικής Διεύθυνσης από 1-12-2019 έως και 1-6-2020
– Κων/νου Μουρουδέλη, Διευθυντή της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Συστημάτων από 1-4-2017 έως και 30-9-2021
– Ιωάννη Παληοθόδωρου, Διευθυντή της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Συστημάτων από 1-10-2021 έως και σήμερα
– Ζαχαρία Στουρνάρα, Διευθυντή της Διεύθυνσης Συντήρησης Η/Μ Συστημάτων & Ηλεκτροκίνησης από 1-10-2021 έως και σήμερα.
Στους παραπάνω ασκήθηκαν διώξεις για τα ίδια αδικήματα με αυτά των προφυλακισθέντων Σταθμάρχη και Επιθεωρητή αλλά δια παραλείψεως (δια παραλείψεως κατ’ εξακολούθηση διατάραξη της ασφάλειας της συγκοινωνίας, δια παραλείψεως ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή, δια παραλείψεως βαριά σωματική βλάβη από αμέλεια κατά συρροή, δια παραλείψεως απλή σωματική βλάβη από αμέλεια κατά συρροή).
Παρά το γεγονός ότι είναι δια παραλείψεως τα αδικήματα συνιστούν κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα.
Ειδήσεις σήμερα
Πανελλήνιες 2023: Οι πρώτες απαντήσεις της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας [έκθεση]
Μαχαίρωμα 17χρονου στο Ελληνικό – Βίντεο ντοκουμέντο λίγο μετά την επίθεση
Κατεχάκη: Τα πρώτα λόγια του γιατρού που παρέσυρε και σκότωσε τον αστυνομικό