Σύμφωνα με πληροφορίες, η έρευνα στρέφεται στους κεντρικά υπεύθυνους του ΟΣΕ, οι οποίοι λάμβαναν έναν μήνα νωρίτερα τις λίστες με τις βάρδιες και όφειλαν να ελέγξουν αν έχουν τοποθετηθεί σωστά οι σταθμάρχες και αν καλύπτονται οι ανάγκες.
Όσον αφορά στις διώξεις που έχουν ήδη ασκηθεί, στο κάδρο βρίσκονται ο επιθεωρητής και οι δύο σταθμάρχες, οι οποίοι φαίνεται να έφυγαν νωρίτερα από τη λήξη της βάρδιάς τους. Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, οι ποινές που θα αντιμετωπίσουν ανέρχονται από 10 χρόνια έως και ισόβια, για διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών.
Ο επιθεωρητής έβαλε επί 4 ημέρες μόνο του τον άπειρο σταθμάρχη στη Λάρισα, ενώ ο βασικός σταθμάρχης, ο συμβασιούχος, είχε υποχρέωση να κάτσει μέχρι τις 11 το βράδυ. Ο δε βοηθητικός, έπρεπε επίσης να κάτσει έως τις 11. Και οι δύο έφυγαν νωρίτερα.
Οι δύο σταθμάρχες θα κληθούν τις αμέσως επόμενες ημέρες από την ανακρίτρια.
Η Ολομέλεια των Εφετών της Λάρισας συνεδριάζει, προκειμένου 21, συνολικά, ανώτεροι δικαστικοί, να επιλέξουν τους δύο εφέτες ανακριτές που θα τρέξουν στο εξής τις έρευνες μετά απο την πρωτοβουλία αναβάθμισης των ερευνών, που έγινε από τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας Σταμάτη Δασκαλόπουλο, ο οποίος εποπτεύει από την πρώτη στιγμή τις ανακρίσεις στο σύνολο τους με εντολή του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ισίδωρου Ντογιάκου.
Ειδήσεις σήμερα
Εκλογές 2023: Αυτή είναι η νέα πιθανή ημερομηνία – Τι είπε ο Μητσοτάκης στο υπουργικό
Συντάξεις: Ποιοι κινδυνεύουν να πάρουν κάτω από 850 ευρώ ακόμη και με 40ετία!