Όπως μετέδωσε το Mega, στην 75σελιδη έκθεση των τεχνικών εμπειρογνώμονων που όρισαν συγγενείς των θυμάτων, αναλύονται 30 νέα στοιχεία για τις επιπτώσεις αλλά και για τις συνθήκες της τραγωδίας.
Μεταξύ άλλων, η έκθεση αναφέρει πως πριν τη σύγκρουση των τρένων υπήρξε εκτροχιασμός, καθώς φαίνεται ότι ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας είδε το επιβατικό τρένο μέσα από το τούνελ και σε μια απέλπιδα κίνηση προσπάθησε να εκτροχιάσει τον συρμό προς τα αριστερά πατώντας απότομα φρένο, ώστε να αποφύγει τη μεγάλη ισχύ της μετωπικής σύγκρουσης.
Όπως υποστηρίζουν οι εμπειρογνώμονες, δεν υπήρχε σύγκρουση των δύο μηχανών των τρένων, κάτι που αποδεικνύεται από την στρέβλωση των γραμμών ανόδου, εξού και σταμάτησε το καταγραφικό νωρίτερα.
Από το απότομο φρενάρισμα έφυγαν λαμαρίνες που δεν είχαν δεθεί καλά στα βαγόνια της εμπορικής αμαξοστοιχίας με αποτέλεσμα να εμβολίσουν, σε πολλά σημεία, το επιβατικό τρένο, γεγονός που επιβάρυνε τις συνέπειες του δυστυχήματος.
Το σοκαριστικό στοιχείο που αναφέρεται στην έκθεση, είναι πως τουλάχιστον 16 επιβάτες έχασαν τη ζωή τους εξαιτίας της φωτιάς που προκλήθηκε μετά τη σύγκρουση. Σύμφωνα με τους ειδικούς, αποδεικνύεται η μεταφορά 12 – 15 τόνων εύφλεκτων διαλυτών που μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία και σε αυτούς οφείλεται η μεγάλη έκρηξη.
Ειδήσεις σήμερα
Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο παρέσυρε και τραυμάτισε διασώστη του ΕΚΑΒ που επιχειρούσε σε τροχαίο
Πτώμα άνδρα εντοπίστηκε σε εγκαταλελειμμένο κτίριο στο Ελληνικό
Σκορδά σε Κωνσταντινίδη: «Ήταν λάθος μου και σου ζητώ συγγνώμη» – Τι συνέβη αναμεσά τους; [βίντεο]
Made in Turkey: Ποια αυτοκίνητα κατασκευάζονται στην Τουρκία;