Γίνεται, έτσι, ένα πρώτο, ουσιαστικό βήμα για την ανανέωση του στόλου των αστικών συγκοινωνιών, βελτιώνοντας, ταυτόχρονα, και την προσβασιμότητα των συμπατριωτών μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα κινητικότητας.
Η προσπάθεια, όμως, δεν σταματά.
Καφετζού στα Μέγαρα: Πώς έφαγαν από ηλικιωμένο 850.000 ευρώ - «Βρέθηκα μπλεγμένος για ένα οικόπεδο»
Συνεχίζεται, με εντεινόμενους ρυθμούς.
Συγκεκριμένα:
- Έως το τέλος του 2025 θα κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας επιπλέον 300 λεωφορεία συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG), 100 εξ’ αυτών 18 μέτρων και τα υπόλοιπα 12 μέτρων.
- Τις επόμενες εβδομάδες θα βγει σε διαβούλευση ο νέος διαγωνισμός για την προμήθεια 700 ηλεκτρικών λεωφορείων βραδείας και ταχείας φόρτισης για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και τρόλεϊ για την περιοχή Αθηνών.
- Προχωρούν οι διαγωνισμοί για την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου από τον ΟΑΣΑ και τον ΟΣΕΘ. Ειδικά οι διαγωνισμοί του ΟΑΣΑ έχουν προσωρινό ανάδοχο, ο οποίος πρόκειται να θέσει σε λειτουργία καινούργια λεωφορεία στους δρόμους της Ανατολικής και Δυτικής Αττικής, 96 και 115 αντίστοιχα.
- Υλοποιούνται και δρομολογούνται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, 300 και 164 μισθώσεις λεωφορείων αντίστοιχα.
Προτεραιότητα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι η βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και η διαμόρφωση συνθηκών βιώσιμης αστικής κινητικότητας.
Ειδήσεις σήμερα
Θεσσαλονίκη: Θύμα απάτης έπεσε εκπαιδευτικός – Πήραν δάνειο στο όνομα του
Κηφισιά – Η ανακοίνωση της PAL: Σύντομα θα επανέλθει η παραγωγή στο 100%»