Ειδικότερα, το Γ΄ Τμήμα του ΣτΕ με την υπ΄ αρ. 1972/2022 απόφασή του έκρινε ότι τα ωρολόγια προγράμματα, ως προς τα δύο εν λόγω μαθήματα, εκδόθηκαν «μη νομίμως, χωρίς τεκμηρίωση ως προς την τήρηση παιδαγωγικών και επιστημονικών κριτηρίων, παραγνωρίζοντας τα κριτήρια άσκησης της κανονιστικής αρμοδιότητας της διοίκησης».
Άγιο Όρος: Τι λέει ο Διοικητής του στο Eleftherostypos.gr για το «μασατζίδικο» και τους σεισμούς
Παράλληλα, με την ίδια απόφασή του το ΣτΕ έκρινε ότι είναι νόμιμες οι ρυθμίσεις του νόμου 4692/2020, με τις οποίες αντικαταστάθηκε το μάθημα της Κοινωνιολογίας από το μάθημα των Λατινικών ως πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Και αυτό, γιατί σύμφωνα με τους συμβούλους Επικρατείας, η επαναφορά της διδασκαλίας του μαθήματος των Λατινικών στο Λύκειο «δικαιολογείται από τη συναγόμενη από τη σχετική διάταξη εκτίμηση του νομοθέτη για τη συμβολή του μαθήματος των Λατινικών στην καλλιέργεια των ανθρωπιστικών σπουδών».
Ειδήσεις σήμερα
Σταύρος Σαράφης: Πέθανε ο θρύλος του ΠΑΟΚ – Θρήνος στο ελληνικό ποδόσφαιρο