Συγκεκριμένα, το τραμ δεν θα λειτουργήσει μεταξύ 10:00-13:30, όμως οι συρμοί θα αρχίσουν σταδιακά να αποσύρονται στις 9 το πρωί, ενώ αναμένεται πλήρης αποκατάσταση της κυκλοφορίας στις 2:30 το μεσημέρι.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η έλλειψη προσωπικού έχει οδηγήσει στο κόψιμο αδειών, στην εντατικοποίηση της εργασίας μέσω συνεχών υπερωριών και στην έλλειψη ξεκούρασης, με συνέπεια να δημιουργείται κίνδυνος και για την ασφάλεια της μετακίνησης, ενώ το πρόβλημα έχει ενταθεί μετά την παράδοση της επέκτασης στον Πειραιά.
«Το Δ/Σ του Σωματείου Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής έχει τονίσει γραπτά και προφορικά σε όλους τους αρμόδιους το σοβαρότατο πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού, ωστόσο τόσο η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, του ΟΑΣΑ και το υπουργείο Μεταφορών, αν και γνωρίζουν το ζήτημα, υπόσχονται προσλήψεις, όμως δεν έχουμε καμία λύση», επισημαίνεται στην ανακοίνωση των εργαζομένων.
Στάση εργασίας και ο ΗΣΑΠ
Σε προειδοποιητική στάση εργασίας προχωρούν αύριο Τετάρτη από τις 22:00 έως λήξη της βάρδιας οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ (Γραμμή 1- ΗΣΑΠ) ζητώντας «να μην προχωρήσει η νομοθετική ρύθμιση του Υπουργείου Μεταφορών μέσω της οποίας οι εργαζόμενοι απειλούνται να επιστρέψουν τις νόμιμες αμοιβές τους».
Η ανακοίνωση των εργαζομένων
Με ανακοίνωσή του το σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ αναφέρει ότι οι εργαζόμενοι απαιτούν:
«Να προωθηθούν εδώ και τώρα στη Βουλή οι συμφωνηθείσες με την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών νομοθετικές ρυθμίσεις, που, μεταξύ των άλλων, θα απομπλέξουν τους εργαζόμενους από τις απειλητικές προβλέψεις πορίσματος του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, σύμφωνα με τις οποίες, απειλούνται ανά πάσα στιγμή να κληθούν να επιστρέψουν στην Εταιρία νόμιμες αμοιβές τους. Η συμφωνία με την Πολιτική Ηγεσία έλαβε χώρα από το καλοκαίρι και επικυρώθηκε μέσω της εγκεκριμένης από αυτή ΕΣΣΕ. Ωστόσο, αν και έχουν περάσει περισσότεροι από 6 μήνες, οι ρυθμίσεις αυτές δεν προωθήθηκαν στη Βουλή, παρότι σε αυτό το διάστημα ψηφίστηκαν νομοσχέδια του υπουργείου Μεταφορών και του Υπερταμείου, με ανάλογες διατάξεις για άλλους κλάδους.
Θεωρούμε, συνεχίζει η ανακοίνωση των εργαζομένων, ότι αυτή η κωλυσιεργία του υπουργείου Μεταφορών, που διαιωνίζει μια άδικη απειλή σε βάρος των εργαζόμενων στη ΣΤΑΣΥ, στοχεύει στο να κρατάει τους εργαζόμενους σε μια ιδιότυπη ομηρία, προκειμένου να διευκολυνθούν στην υλοποίηση του σχεδίου τους για απαξίωση του προσωπικού και της Εταιρείας, με τελικό στόχο την παράδοση έργου της σε ιδιώτες!
Προσλήψεις 600 ειδικών φρουρών
Ζητάμε να προωθηθούν αμελλητί στη Βουλή οι συμφωνηθείσες ρυθμίσεις και να μην υπάρξει ουδεμία άλλη καθυστέρηση!».
Επίσημο! Η απόφαση της ΕΕ που αλλάζει τα πάντα στα αυτοκίνητα μετά το 2035!