Υπενθυμίζουμε ότι οι πρώτοι κλάδοι που είχαν ενταχθεί στο πρόγραμμα ένα χρόνο πριν ήταν οι τράπεζες και τα super market με περισσότερους από 250 εργαζόμενους. Στη συνέχεια το Φεβρουάριο της τρέχουσας χρονιάς εντάχθηκαν στη διαδικασία ο κλάδος της ασφάλισης και οι εταιρίες παροχής ιδιωτικής προστασίας (security).
Υπολογίζεται ότι έως τώρα το εν λόγω μέτρο καλύπτει περίπου 150.000 εργαζόμενους και, παρά τις όποιες τεχνικές δυσκολίες, ανέκυψαν σε αρχικό στάδιο, φαίνεται ότι λειτουργεί με σχετικά ομαλό τρόπο. Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα περισσότερα μικροπροβλήματα εντοπίζονται στην καταγραφή των ωραρίων διαφόρων κλάδων που απασχολούνται με πλήρη απασχόληση. Ορισμένα από τα προβλήματα αφορούν: τη δυνατότητα καταχώρισης της τέταρτης βάρδιας, την καταχώριση βαρδιών σε οπτικοακουστικά μέσα, τη δήλωση ωραρίου για οδηγούς, τη διαχείριση των διαλειμμάτων σε μεγάλες εργοστασιακές μονάδες κ.λπ.
Όταν προστεθούν και οι ΔΕΚΟ που έχουν επιλεχθεί, τότε ο αριθμός των εργαζομένων που θα βρίσκονται υπό καθεστώς Ψηφιακής Κάρτας θα φτάσει τις 330.000. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η ψηφιακή κάρτα αναμένεται να έχει επεκταθεί σε όλους τους κλάδους της οικονομίας στο τέλος του χρόνου.
Καφετζού στα Μέγαρα: Πώς έφαγαν από ηλικιωμένο 850.000 ευρώ - «Βρέθηκα μπλεγμένος για ένα οικόπεδο»
Ειδικότερα , οι ΔΕΚΟ στις οποίες αναμένεται να επεκταθεί εντός καλοκαιριού η συγκεκριμένη διαδικασία ελέγχου του ωραρίου απασχόλησης, των υπερωριών και των αδειών, είναι οι εξής 14:
· Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Υλικού
· Hellenic Train· ΕΛΤΑ
· ΕΥΔΑΠ
· Εγνατία Οδός ΑΕ
· Κτιριακές Υποδομές ΑΕ
· Αττικό Μετρό
· Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ)
· Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ)
· Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ)
· Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ ΑΕ)
· Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ ΑΕ)
· ΕΡΓΟΣΕ
· Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ ΑΕ)