Η δημοσιογράφος επέλεξε να απαντήσει στον επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ κάνοντας εκτενή αναφορά στην διαφημιστική καμπάνια που η ίδια έτρεξε μετά τις φωτιές στη Ρόδο προκειμένου να προωθήσει τον τουρισμό του νησιού και σημειώνοντας ότι αυτή είναι η καμπάνια που ο Στέφανος Κασσελάκης αγνοούσε.
«Ο Στέφανος Κασσελάκης που αποχώρησε εκνευρισμένος και κακήν κακώς από την πρωινή μου εκπομπή στον Ρ/Σ Real Voice της Ρόδου επειδή επεσήμανα την άγνοιά του για θέματα τοπικά, μου ζήτησε να του στείλω την διαφημιστική καμπάνια που έτρεξε πέρυσι αμέσως μετά τις φωτιές της Ρόδου το καλοκαίρι του 2023, την οποία όχι μόνο αγνοούσε, αλλά αμφισβήτησε και την ύπαρξή της.
Επέλεξα λοιπόν να τον ενημερώσω δημοσιοποιώντας την και στα ΜΜΕ, για την επόμενη φορά που ίσως θελήσει να αναφερθεί στον τουρισμό της Ρόδου.
Η καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας, με το καθαρό μήνυμα ”Rhodes. What you love is here” (Ρόδος: Ό,τι αγαπάς είναι εδώ), που άμεσα σχεδίασε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, με ταχύτατα αντανακλαστικά, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ ειδικά για το νησί της Ρόδου, βγήκε στον αέρα την Τρίτη 8 Αυγούστου 2023, αμέσως μετά τις φωτιές του Ιουλίου και κατόρθωσε μέσα σε ένα πολύ μικρό διάστημα όχι περισσοτέρων των δέκα ημερών, να αναστρέψει το κλίμα και το νησί να επανέλθει στην κανονικότητα της θερινής περιόδου.
Καφετζού στα Μέγαρα: Πώς έφαγαν από ηλικιωμένο 850.000 ευρώ - «Βρέθηκα μπλεγμένος για ένα οικόπεδο»
Η καμπάνια που αγνοούσε ο Στέφανος Κασσελάκης, με εικόνες και βίντεο από τον κορυφαίο τουριστικό προορισμό διοχετεύθηκε στα μεγαλύτερα δίκτυα μέσω όλων των καναλιών διανομής, προβάλλοντας όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού.
Στόχος της πρωτοβουλίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου μέσω της προωθητικής καμπάνιας ήταν να αποκατασταθεί, προστατευτεί και ενδυναμωθεί η φήμη και η εικόνα του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου και να διαφυλαχθεί η οικονομική και κοινωνική ζωή του τόπου, που συνδέεται σε μέγιστο βαθμό με τον Τουρισμό.
Ο δημιουργικός σχεδιασμός της καμπάνιας προώθησε το νησί της Ρόδου ως πλήρως λειτουργικού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού σε όλες τις βασικές αγορές της Ευρώπης, με ειδική στόχευση στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τις Σκανδιναβικές χώρες, τη Γαλλία την Ιταλία και την Ολλανδία, καθώς και στις αγορές του Ισραήλ και της Αμερικής.
Η στοχευμένη διαφημιστική προβολή αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα μέσα και πόρους που έχει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σε συνδυασμό με τα διαθέσιμα κανάλια διανομής του Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, είχε στόχο την άμεση επαναφορά των κρατήσεων στο νησί, στόχος που επετεύχθη σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, λίγων μόνων ημερών».
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί την επεισοδιακή συνέντευξη Κασσελάκη, στο ραδιόφωνο της Ρόδου:
Ειδήσεις σήμερα
Ευρωεκλογές – Νέα Δημοκρατία: Το μήνυμα Μητσοτάκη με φόντο το Ζαγόρι
Γιάννης Παπαστεφανάκης: Έχε το νου σου στο παιδί
«Προκαλεί» η Σιλιάνοφσκα: Έχω το δικαίωμα να χρησιμοποιώ τον όρο «Μακεδονία»