Παρόντες στα δικαστήρια ήταν τόσο η υπουργός Τουρισμού όσο και ο εν διαστάσει σύζυγος της.
Στα δικαστήρια της Ευελπίδων κατέφθασε το μεσημέρι της Παρασκευής (18/10) η υπουργός Τουρισμού, για την εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων κατά του Μίνωα Μάτσα.«Σας παρακαλώ! Ακούστε, εγώ είμαι εδώ μόνο για τα παιδιά μου, σας παρακαλώ πολύ. Σας παρακαλώ πολύ σεβαστείτε την ιδιωτικότητα και την οικογένειά μου, έχω δύο παιδιά τριών ετών και είμαι εδώ μόνο γι’ αυτά», είπε με λυγμούς η Όλγα Κεφαλογιάννη.
Δείτε παρακάτω την άφιξη της Υπουργού στην Ευελπίδων:
Τι είπε σε δήλωση της η Όλγα Κεφαλογιάννη για την υπόθεση
Να σημειωθεί, ότι η Όλγα Κεφαλογιάννη σε δήλωση που εξέδωσε το βράδυ της Πέμπτης (17/10) ανέφερε ότι «από το πρωί (17/10) διοχετεύονται στα μέσα ενημέρωσης πληροφορίες σχετικά με μία αίτηση ασφαλιστικών μέτρων (σ.σ. που φέρεται να κατέθεσε κατά του Μίνω Μάτσα) που όμως δεν έχει ασκηθεί».Η υπουργός Τουρισμού στη συνέχεια επισημαίνει πως «ως μητέρα απευθύνω για μια ακόμη φορά έκκληση για σεβασμό, όχι εκμετάλλευση».
«Τα παιδιά μου πρέπει να προστατευθούν από την οδύνη και τη βαρβαρότητα μιας ανεξέλεγκτης δημοσιότητας», κατέληξε.
Απόσυρση Ταξί: Που και γιατί παρατείνονται οι προθεσμίες με τα όρια ηλικίας
Αναλυτικά η χθεσινή δήλωση της υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννη:
«Από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε η πληροφορία για την κρίση στο γάμο μου, ζήτησα να γίνει σεβαστή η ιδιωτικότητα των παιδιών μου και η οικογενειακή μας ζωή.
Δυστυχώς, από το πρωί διοχετεύονται στα μέσα ενημέρωσης πληροφορίες σχετικά με μία αίτηση ασφαλιστικών μέτρων (απάντηση σε προηγούμενη δική μου) που όμως δεν έχει ασκηθεί.
Εάν υπάρξουν πράγματι συκοφαντικές αναφορές για το πρόσωπό μου, όπως αυτές που διαδίδονται ανωνύμως και ανευθύνως, θα προσφύγω άμεσα στη δικαιοσύνη. Οι διαφορές οικογενειακού δικαίου, όταν δεν μπορούν να λυθούν συναινετικά, οφείλουν να οδηγούνται ενώπιον της δικαιοσύνης και όχι στα μέσα ενημέρωσης.
Ως μητέρα, απευθύνω για μια ακόμη φορά έκκληση για σεβασμό, όχι εκμετάλλευση. Τα παιδιά μου πρέπει να προστατευθούν από την οδύνη και τη βαρβαρότητα μιας ανεξέλεγκτης δημοσιότητας.