Αυτή τη στιγμή, όπως ανέφερε χθες στο ITC 2024 – 7ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, το σχετικό πρόγραμμα τρέχει πιλοτικά εδώ και λίγους μήνες στις λεωφορειακές γραμμές του αεροδρομίου και θα επεκταθεί από τα Χριστούγεννα και έπειτα σε όλα τα μέσα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως το απλό «χάρτινο» εισιτήριο δεν θα είναι διαθέσιμο προς χρήση.
Σύμφωνα με τον κ. Σπηλιόπουλο, όραμα του ΟΑΣΑ αποτελεί τα ΜΜΜ να γίνουν η πρώτη επιλογή για την μετακίνηση των πολιτών της Αθήνας.
Στο πλαίσιο αυτό, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού, «γίνονται όλες οι απαραίτητες ζυμώσεις, προκειμένου να τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιο του Οργανισμού για την επόμενη ημέρα των αστικών συγκοινωνιών».
Βία ανηλίκων: 15χρονος χτύπησε 14χρονο γιατί δεν του έδινε το πατίνι του
Μάλιστα, τον Οκτώβριο, σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, θα παρουσιαστούν στους δήμους οι προτάσεις του Οργανισμού για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής».
Μεταξύ αυτών των προτάσεων, περιλαμβάνονται και τα «πρότυπα πεζοδρόμια», ποδηλατόδρομοι, σημεία στάθμευσης, φορτιστές για ηλεκτρικά οχήματα, κ.ά.
Ο κ. Σπηλιόπουλος διευκρίνισε πως το action plan για τον επανασχεδιασμό του συγκοινωνιακού χάρτη της Αττικής έχει ξεκινήσει. Θα προσδιορισθεί η πραγματική ζήτηση για όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, θα εκτιμηθούν οι ανάγκες για νέους προορισμούς και θα εξετασθούν οι νέες τάσεις αστικής μετακίνησης.
Στόχος των Συγκοινωνιών Αθηνών είναι να επανακαθοριστεί η λειτουργία του μεταφορικού συστήματος της πρωτεύουσας για την επόμενη εικοσαετία, με έμφαση στη διαλειτουργικότητα των μέσων και την προώθηση βιώσιμων αστικών μεταφορών.
Ειδήσεις σήμερα
Επισκευάστηκαν 10 λεωφορεία της ΟΣΥ και επιστρέφουν στους δρόμους της Αθήνας
Θήβα: Εισαγγελική παρέμβαση για τις λεηλασίες στον σιδηροδρομικό σταθμό
Φαράγγι Σαμαριάς: Ανατριχιαστικά βίντεο ντοκουμέντα από τον εγκλωβισμό τουριστών