Τροποποίηση ενός νόμου του 1975 για φορολογία πλοίων επεκτάθηκε το 2023 και στις βάρκες, για να τις φορολογήσει, και σήμερα καλούνται να πληρώσουν φόρο οι πολύ μικρές (έχουν ήδη τεκμήριο και φόρο πολυτελούς διαβίωσης) και επιπλέον (δεύτερο) φόρο οι άνω τον 7 μ., στις οποίες ήδη επιβάλλεται και τεκμήριο και φόρος πολυτελείας και φόρος κυκλοφορίας.
Οπως γράφουν διάφοροι στο Διαδίκτυο, «το ότι ξέθαψαν έναν νόμο του 1975 (Ν. 27/1975) για να μας βάλουν έναν ακόμα φόρο για πρώτη φορά, το 2024, με ξεπερνάει. Βάφτισαν τα ΜΙΚΡΑ ΣΚΑΦΗ ΑΝΑΨΥΧΗΣ (ΓΚΛ 23) σε ΠΛΟΙΑ Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.
Τροχαιο Σερρες: Έφυγε απο την ζωή ο 15χρονος - Νοσηλεύονταν στη ΜΕΘ
Ο νομοθέτης είχε σκοπό να βάλει έναν φόρο στα σκάφη που ασχολούνται με τις θαλάσσιες μεταφορές αγαθών και επιβατών. Η γνώμη μου είναι να πνίξετε με ερωτήματα την ΑΑΔΕ και μάλιστα πριν από τις 26-7-2024. Κάπως έτσι ο μπαρμπα-Αντώνης, από βαρκάρης, έγινε πλοιοκτήτης».
Τα δε μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Ερασιτεχνικής Αλιείας σε ανακοίνωσή τους τονίζουν ότι «θα δώσουμε μάχη για να καταργηθεί μια παράλογη και αυθαίρετη απόφαση, η οποία πλήττει ακόμη μια φορά τους ιδιοκτήτες μικρών σκαφών, που είναι ως επί το πλείστον άνθρωποι συνταξιούχοι και σε κάθε περίπτωση μη προνομιούχοι»! Για να το ξαναδούν οι όποιοι αρμόδιοι, εντός και εκτός Μαξίμου, και σίγουρα ο Χατζηδάκης, που, αν μη τι άλλο, δίνει λύσεις ακόμα και στα αυτονόητα…
Από τη στήλη ΠΑΡΑΤΥΠΟΣ του Ελεύθερου Τύπου
Ειδήσεις σήμερα
Αποκάλυψη: Εκλεκτικές παρέες για Στέφανο-Τάιλερ
Νέα κόντρα Πολάκη-Γεωργιάδη στη Βουλή
Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Συναγερμός για έντονα καιρικά φαινόμενα- Έρχεται ισχυρή καταιγίδα