Πρόκειται για μία εφαρμογή που είναι διαθέσιμη μέσω του rantevou.kep.gov.gr και αποσκοπεί στην ταχύτερη, απλούστερη και καλύτερη εξυπηρέτηση από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών.
Με τον τρόπο αυτό, οι πολίτες μπορούν μέσω του υπολογιστή ή του κινητού τους τηλεφώνου:
να προβαίνουν σε κράτηση αριθμού προτεραιότητας για την εξυπηρέτησή τους και να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο ποιος αριθμός εξυπηρετείται και πόσος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής μέχρι να φτάσει η σειρά τους.
Το KEP-ePass εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού του δικτύου των ΚΕΠ, ξεκινώντας την πιλοτική του λειτουργία από 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλα ΚΕΠ.
Η δράση υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσίας Διοίκησης. Παράλληλα έχει εγκατασταθεί εξοπλισμός στον χώρο των ΚΕΠ, ο οποίος περιλαμβάνει:
εκδοτήρια αριθμών προτεραιότητας και
Νεκρά βρέφη στην Αμαλιάδα: Τι κατάθεσε η μητέρα του Παναγιωτάκη για την Ειρήνη
οθόνες που εμφανίζουν τον τρέχοντα αριθμό προτεραιότητας.
Η διαχείριση και η κλήση των αριθμών προτεραιότητας από τους υπαλλήλους των ΚΕΠ θα γίνεται μέσα από το περιβάλλον της Πλατφόρμας Επισκέψεων ΚΕΠ, σε ειδική ενότητα που έχει προστεθεί.
Η διαδικασία κράτησης αριθμού προτεραιότητας είναι ιδιαίτερα απλή:
-Αρχικά, ο πολίτης εισέρχεται στο rantevou.kep.gov.gr με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιλέγει «Νέο ραντεβού», προσδιορίζοντας τον νομό και τον δήμο όπου επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
-Στη συνέχεια, επιλέγει το κατάστημα που τον εξυπηρετεί από τη λίστα των διαθέσιμων ΚΕΠ. Τα ΚΕΠ που εντάσσονται στη δράση KEP-ePass έχουν την ένδειξη «ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ».
-Ακολουθώντας τα βήματα στην πλατφόρμα, στην οθόνη εμφανίζονται ο πρώτος διαθέσιμος αριθμός προτεραιότητας, ο αριθμός που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής.
-Πατώντας «Επιβεβαίωση» και εισάγοντας τα στοιχεία επικοινωνίας του (ονοματεπώνυμο τηλέφωνο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), ο πολίτης λαμβάνει email με τα στοιχεία της κράτησής του.
Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα επισκέψεων στα ΚΕΠ rantevou.kep.gov.gr είναι διαθέσιμη για περισσότερο από έναν χρόνο. Αρχικά, η πλατφόρμα έδινε τη δυνατότητα στον πολίτη να προγραμματίζει ραντεβού για εξυπηρέτηση από ΚΕΠ σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Από το τέλος Ιουνίου η πλατφόρμα αναβαθμίστηκε, παρέχοντας επιπλέον τη δυνατότητα του ePass.
ΚΕΠ: Τα 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που έχουν ενταχθεί στην πιλοτική λειτουργία του KEP-ePass είναι τα εξής:
Ακαδημίας (Δήμος Αθηναίων)
Ν. Κόσμου (Δήμος Αθηναίων)
Πετραλώνων (Δήμος Αθηναίων)
Σεπολίων (Δήμος Αθηναίων)
Πατησίων (Δήμος Αθηναίων)
Πλ. Βικτωρίας (Δήμος Αθηναίων)
Αμπελοκήπων (Δήμος Αθηναίων)
Κυψέλης (Δήμος Αθηναίων)
Συντάγματος (Δήμος Αθηναίων)
Κεντρικό Δήμου Πειραιά
Κεντρικό Δήμου Αχαρνών
Κεντρικό Δήμου Νέας Σμύρνης
Κεντρικό Δήμου Θεσσαλονίκης
Κεντρικό Δήμου Πατρέων
Κεντρικό Δήμου Ζακύνθου
Κεντρικό Δήμου Ελευσίνας
Κεντρικό Δήμου Κιλκίς
Παράρτημα Δήμου Γλυφάδας
Κεντρικό Δήμου Περιστερίου
Κεντρικό Δήμου Χανίων
Κεντρικό Δήμου Κορυδαλλού
Κεντρικό Δήμου Χαλκιδέων
Παράρτημα Δήμου Παλαιού Φαλήρου
Κεντρικό Δήμου Κηφισίας
Κεντρικό Δήμου Ρόδου
Κεντρικό Δήμου Νάξου
Κεντρικό Δήμου Ζωγράφου
Κεντρικό Δήμου Παλλήνης
Κεντρικό Δήμου Μεταμόρφωσης
Κεντρικό Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου
Κεντρικό Δήμου Τρικάλων
Ειδήσεις σήμερα
Allou Fun Park: Σε σοβαρή κατάσταση δύο τραυματίες – Τι λέει ένα από τα θύματα
Ρόδος: Πώς και γιατί σκότωσαν τον 46χρονο εργολάβο πατέρας και γιός
Eπικουρικές συντάξεις: Τι παίρνουν 1,1 εκατ. συνταξιούχοι ανά Tαμείο [πίνακας]