Υπό δυσμενείς γενικά συνθήκες συνεχίζονται στη θαλάσσια περιοχή του ναυαγίου, οι έρευνες για τον εντοπισμό των υπόλοιπων 12 ναυτικών του φορτηγού πλοίου «Raptor» σημαίας Κομόρων, μήκους 106 μέτρων, που βυθίστηκε κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες.
Στο σημείο των ερευνών συμμετέχουν σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση, συνολικά οχτώ παραπλέοντα σκάφη, φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού ενώ με το πρώτο φως της ημέρας επιχειρούν ενώ θα επιχειρήσουν και δύο ελικόπτερα του Πολεμικού Ναυτικού και της Πολεμικής Αεροπορίας
Ναυάγιο στην Μυτιλήνη: Έως και 8 μποφόρ οι άνεμοι
Στο σημείο των ερευνών οι καιρικές συνθήκες δυσκολεύουν το έργο του Λιμενικού καθώς πνέουν ισχυροί βορειοδυτικοί άνεμοι εντάσεως 6 μποφόρ, με ριπές που μπορεί να φτάσουν τα 8 μποφόρ.
Ως αποτέλεσμα οι άνδρες του Λιμενικού μπορεί να αντιμετωπίσουν κύματα ύψους 2-3 μέτρων ενώ σημειώνονται και τοπικές βροχές.
Ο καιρός στο σημείο αναμένεται να βελτιωθεί σήμερα Δευτέρα από τις 7 το πρωί, καθώς θα έχουν εξασθενήσει οι άνεμοι.
Ναυάγιο στη Μυτιλήνη: Τον έσωσε ένα βαρέλι
Ένας Αιγύπτιος είναι ο μόνος που έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να διασωθεί από το ναυάγιο. Εντοπίστηκε πάνω σε ένα βαρέλι και περιέγραψε τι συνέβη πριν αλλά και κατά τη διάρκεια της βύθισης του πλοίου.
«Από χθες το βράδυ το πλοίο έμπαζε νερά. Προσπαθούσαμε με κουβάδες και ότι είχαμε στο πλοίο να τα βγάλουμε. Κάποια στιγμή το καράβι τρύπησε. Άρχισε να παίρνει επικίνδυνη κλίση και τότε πήδηξα στη θάλασσα. Τότε είδα άλλα 4 με 5 άτομα να πηδούν και εκείνοι στο νερό. Από εκεί και πέρα δεν τους ξαναείδα», είπε συγκεκριμένα ο διασωθείς σύμφωνα με το MEGA.
Εντοπίστηκε η σορός ενός αγνοούμενου
Στο μεταξύ, η σορός ενός ναυτικού μέλους του πληρώματος του φορτηγού πλοίου που βυθίστηκε στα ανοιχτά της Μυτιλήνης, εντοπίστηκε από παραπλέον πλοίο.
Το χρονικό του ναυαγίου
Στις 07:00 το πρωί της Κυριακής, στη θαλάσσια περιοχή 4 περίπου μίλια νοτιοδυτικά της Σκάλας Ερεσού, ο Πλοίαρχος δήλωσε ότι στο φορτηγό πλοίο έχει σημειωθεί μηχανική βλάβη,
Στις 8:30 ο καπετάνιος δήλωσε ότι το πλοίο είχε πάρει κάποια κλίση και τότε εξέπεμψε σήμα «mayday», ενώ εκείνη τη στιγμή χάθηκε το στίγμα του φορτηγού τα ραντάρ.
«Εάν δεν ήταν κλειστά τα αμπάρια του μπορεί να πήρε νερά μέσα. Αυτό δίνει ένα μεγαλύτερο βάρος στο ήδη υπάρχον φορτίο το οποίο μπορεί να μην είχε καλή ευστάθεια σε σχέση με τη στοιβασία του φορτίου», εξηγεί για τους παράγοντες που ενδέχεται να έπαιξαν ρόλο στη βύθιση του πλοίου ο Ναύαρχος Λιμενικού Σώματος ε.α. Νίκος Σπανός, μιλώντας στο ΣΚΑΪ.
Το φορτηγό πλοίο «Raptor» είχε αποπλεύσει από το λιμάνι Al Dekheila της Αιγύπτου και είχε προορισμό την Κωνσταντινούπολη, μεταφέροντας αλάτι.
Είχε ναυπηγηθεί το 1984 και είχε μήκος 106 μέτρα.
Ειδήσεις σήμερα
Nέο βίντεο της Χαμάς από την τρίτη παράδοση ομήρων στον Ερυθρό Σταυρό στη Γάζα
Σεισμός τώρα στα Καμμένα Βούρλα – Τι δίνει το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο
Πόλεμος στο Ισραήλ: Οι μυστικές επιχειρήσεις με βάση την Κύπρο