Ειδικότερα, όπως αναφέρουν πληροφορίες του grtimes.gr, όλοι οι σταθμοί εκτός της Βενιζέλου έχουν διαμορφωθεί πλήρως, ενώ διαθέτουν και ειδικά υαλοπετάσματα, τις πόρτες ασφαλείας τύπου PSD, που θα αποτρέπουν ενδεχόμενο ατυχήματος.
Η διαδρομή στο κομμάτι νέου σιδηροδρομικού σταθμού μέχρι το Συντριβάνι έγινε με ταχύτητα που έφτανε μέχρι τα 15 χιλιόμετρα την ώρα, καθώς ο έλεγχος του συρμού ήταν χειροκίνητος, ενώ στη συνέχεια το κομμάτι της διαδρομής από το Συντριβάνι μέχρι και το αμαξοστάσιο στην Πυλαία έγινε με ταχύτητες που μπορούσαν να φτάσουν τα 80 km, με το συγκεκριμένο τμήμα της διαδρομής να είναι πλήρως αυτόματο όσον αφορά την κίνηση του συρμού.
Στην κανονική λειτουργία του μετρό, όταν το έργο παραδοθεί, η διαδρομή έκτασης 9,6 χλμ. από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι και την Νέα Ελβετία, ανάμεσα σε 13 σταθμούς, θα γίνεται μέσα σε 17 λεπτά.
Ο πρόεδρος της Αττικό ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Νίκος Ταχιάος, ο οποίος ενημέρωσε τους δημοσιογράφους για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της λειτουργίας του μετρό, έκανε λόγο για ένα από τα πιο σύγχρονα και ασφαλέστερα μετρό στον κόσμο.
Σε λίγη ώρα στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας αναμένεται να φτάσει και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να ενημερωθεί και να δει από κοντά την εξέλιξη του έργου.
Μετρό Θεσσαλονίκης: Η πρώτη διαδρομή
Ειδήσεις σήμερα
Η επόμενη μέρα της Τουρκίας περνάει από το ΝΑΤΟ
Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα: Βροχή οι αιτήσεις για την αλλαγή
Εκλογές 2023
Εκλογές 2023: Πού ψηφίζω – Βρείτε εύκολα online το εκλογικό σας κέντρο
Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις, οι δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls
Εκλογές; 2023: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την διαδικασία και την τσέπη σας
Εκλογές 2023: Δείτε live τον διαδραστικό χάρτη με όλα τα αποτελέσματα