Όπως είπε ο υπουργός, το εισιτήριο θα κοστίζει 0,60 ευρώ, όσο και του λεωφορείου και θα ισχύει για 70 λεπτά.
Το δρομολόγιο από την μία άκρη της γραμμής μέχρι την άλλη θα διαρκεί 17 λεπτά.
Ο κ. Σταϊκούρας σημείωσε ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης μπορεί να εξυπηρετεί καθημερινά 254.000 επιβάτες.
Ως προς την ασφάλεια, επεσήμανε ότι «τα συστήματα που υπάρχουν στο Μετρό Θεσσαλονίκης μειώνουν τον αριθμό ατυχημάτων, καθώς απομονώνεται η σήραγγα από την αποβάθρα σε περίπτωση ανάγκης, ενώ υπάρχουν πόρτες που ανοίγουν μόνο όταν φτάσει ο συρμός του Μετρό.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ακόμη ότι γίνονται έλεγχοι και θα συνεχίσουν να γίνονται μέχρι να ξεκινήσει η λειτουργία του, αναφέροντας ότι θα δοθούν όλοι οι σταθμοί στο κοινό.
«Θα είναι δωρεάν τουλάχιστον για την πρώτη ημέρα λειτουργίας του, θα δούμε με τον Πρωθυπουργό ακριβώς για πόσο θα είναι δωρεάν η χρήση του», είπε ο κ. Σταϊκούρας.
«Υπάρχει εύλογη καψυποψία στην πόλη, λόγω των χρόνων για την ολοκλήρωση και παράδοση του έργου», είπε ο κ. Σταϊκούρας, προσθέτοντας ότι «μέχρι το τέλος του 2025 θα δώσουμε άλλους 5 σταθμούς, στην επέκταση μέχρι την Καλαμαριά».
Αναφερόμενος στα αστικά λεωφορεία, ο Χρήστος Σταϊκούρας είπε ότι «στη Θεσσαλονίκη έχει ανανεωθεί το 50% του στόλου των λεωφορείων. Έχουμε αυξήσει σημαντικά και τα έσοδα, καθώς είναι αυξημένοι οι έλεγχοι για την εισιτηριοδιαφυγή».
Ειδήσεις σήμερα
Απόστολος Γκλέτσος: Τις ανεμογεννήτριες τις ξέρω καλά, με πίεσε ο χρόνος [βίντεο]
Το ΑΠΘ στα 600 κορυφαία πανεπιστήμια του κόσμου
Σάλος με την Παπαδοπούλου: Απολύθηκαν δυο πιλότοι εξαιτίας της – Το βίντεο που τους εξέθεσε