Αυτό επεσήμανε σε συνέντευξή του στον Ant1 την περασμένη Πέμπτη (22/9) ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής. Πρόσθεσε, ακόμη, πως προχωρούν οι εργασίες της Γραμμής 4 του Μετρό με νέες μεθόδους που διασφαλίζουν τη μικρότερη δυνατή όχληση.
Για το μετρό της Θεσσαλονίκης επανέλαβε ότι θα είναι έτοιμο στα τέλη του 2023, σχολιάζοντας την κριτική του ΣΥΡΙΖΑ ότι θα μπορούσε να λειτουργεί από το 2020 και τελικά θα είναι έτοιμο το 2025.
«Ακούω τον κ. Τσίπρα με σεβασμό, αλλά νομίζω ότι η Θεσσαλονίκη δεν του πάει πάρα πολύ καλά, θα σας θυμίσω το πρόγραμμα Θεσσαλονίκης, ένα πρόγραμμα που ανετράπη στην ουσία του. Και θα σας θυμίσω την εικόνα, που μας γύρισε δεκαετίες πίσω, να εγκαινιάζουμε μουσαμάδες και να καθόμαστε στα βαγόνια που δεν είναι πάνω σε ράγες», είπε μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Όσον αφορά την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στα μακροπρόθεσμα έργα, όπως η επέκταση της λεωφόρου Κύμης, που έχει ήδη δημοπρατηθεί.
«Δεν εγκαινιάζουμε ποτέ έργο εάν δεν παραδοθεί και εάν δεν δοθεί στην κυκλοφορία», τόνισε επίσης ο κ. Καραμανλής. Αναφέρθηκε στις εργασίες που προχωρούν για το Πάτρα- Πύργος και το ΒΟΑΚ.
Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι τα λεωφορεία που έχει προμηθευτεί το δημόσιο με τη διαδικασία του leasing αυτή τη στιγμή βρίσκονται στους δρόμους και της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ενώ τρέχει ο διαγωνισμός για τα νέα λεωφορεία, μεταξύ των οποίων και ηλεκτρικά, τα οποία θα φτάσουν μέσα στο 2023.
Μετρό Πειραιά: Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες
Το Κανάλι Ένα 90,4 βρέθηκε στους τρεις νέους σταθμούς της γραμμής 3 του Mετρό (Δημοτικό Θέατρο, Πειραιάς, Μανιάτικα), που θα παραδοθούν μέσα στο πρώτο 10ήμερο του Οκτωβρίου στο επιβατικό κοινό και μας παρουσιάζει τις πρώτες εικόνες.
Ειδήσεις σήμερα
Σήφης Βαλυράκης: Η «Οδύσσεια» του μάρτυρα που «άνοιξε» ξανά τον φάκελο – Τι καταγγέλλει