Όπως είπε «είναι γύρω στο ένα χιλιόμετρο που ο κίνδυνος αυτός είναι υψηλός» και πρόσθεσε «στο πρανές επάνω υπάρχουν ογκόλιθοι οι οποίοι έχουν μεγάλη πιθανότητα να κατολισθήσουν».
Για το αν θα πέρναγε απόψε από εκεί είπε: «κοιτάξτε, δεν είμαι μέτρο εγώ γιατί έχω αντιμετωπίσει τρομερές τέτοιες καταστάσεις, οπότε δεν μπορώ να συμβουλεύσω κάποιους να περάσουν ή να μην περάσουν απλά και μόνο η σκέψη που υπάρχει είναι να ανοίξει μόνο το ένα ρεύμα, μια λωρίδα κυκλοφορίας, οι άλλες δύο να αποκλειστούν έτσι ώστε να μπορέσουν στις άλλες δύο λωρίδες να κατασκευαστούν κάποια πρόχειρα τεχνικά έργα, έτσι ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος ο οποίος υπάρχει προς την εξωτερική πλευρά του δρόμου».
«Εκείνο το οποίο θα πρέπει να πούμε είναι ότι κατ’ αρχάς στην Κακιά Σκάλα από αρχαιοτάτων χρόνων έχουμε μεγάλο κατολισθητικό κίνδυνο που σημαίνει ότι έχουμε απότομες πλαγιές και μορφολογικές ασυνέχειες, κατακερματισμένα πετρώματα, πετρώματα τα οποία αποκόπτονται σε τεμάχια και ογκόλιθους και μπορούν να καταπέσουν. Όλα αυτά είναι οι αιτίες των κατολισθήσεων. Τώρα το ποια θα είναι η αφορμή για να κινηθεί μια κατολίσθηση είναι όπως σε έναν πόλεμο, αιτίες υπάρχουν, αλλά οι αφορμές δεν υπάρχουν» ανέφερε ακόμα.
Για τυχόν απόδοση ευθυνών σημείωσε ότι πρόκειται για κάτι που «θέλει πολύ μεγάλη συζήτηση, δεν σπεύδω να αποδώσω ευθύνες από την πρώτη στιγμή ή εν πάση περιπτώσει να δείξω κάποιους υπεύθυνους, αυτό θα το δείξει μετά η έρευνα, η οποία θα γίνει. Πάντως εδώ στην περιοχή ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με πολύ δύσκολες συνθήκες. Συνθήκες οι οποίες παρά τα γεγονός ότι έχουν κατασκευαστεί έργα, δίκτυα συγκράτησης, παγίδες συγκράτησης κλπ. επειδή ήταν μεγάλος όγκος αυτά δεν λειτούργησαν, καταστράφηκαν όλα και υπάρχει ένας γενικότερος προβληματισμός για το πώς θα μπορέσουν να πιαστούν όλοι αυτοί οι ογκόλιθοι στα μεγάλα ύψη που υπάρχουν». Κλείνοντας απάντησε σε σχετική ερώτηση και είπε ότι θα μπορούσαμε να είχαμε και θύματα.
Εθνική Οδός Αθηνών – Κορίνθου: Στην κυκλοφορία η δεξιά λωρίδα στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας
Στην κυκλοφορία δόθηκε η δεξιά λωρίδα στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας στην εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου. Παράλληλα συνεχίζονται οι προσπάθειες για να αποκατασταθεί πλήρως η κυκλοφορία στην Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου μετά την κατολίσθηση βράχων νωρίς το πρωί της Πέμπτης.
Αμέσως με εντολή της Τροχαίας εξετράπη η κυκλοφορία των οχημάτων προς Αθήνα από τον κόμβο Κινέτας (55,8 χλμ) έως τον κόμβο Μεγάρων (38,6 χλμ.) προς την Παλαιά Εθνική Οδό.
Αμπελόκηποι: Προσωρινά κρατούμενος ο Νίκος Ρωμανός - Τι είπε στην απολογία του
Στο σημείο της Ν.Ε.Ο βρίσκονται μηχανικοί και ειδικοί αλπινιστές, οι οποίοι κάνουν τις απαραίτητες εργασίες καταγραφής του συμβάντος, με drone και οπτικό έλεγχο στις βραχοπτροστασίες.
Όπως λέει η Ολυμπία Οδός, στη συνέχεια θα ακολουθήσει η απομάκρυνση και αποκατάσταση του οδοστρώματος, ωστόσο δε μπορεί να εκτιμηθεί ο χρόνος της επιχείρησης.
Αυτό σύμφωνα με την εταιρεία οφείλεται στο ότι το χρονοβόρο και δυσκολότερο σημείο της επιχείρησης είναι η επιθεώρηση και καταγραφή του συμβάντος, καθώς πρέπει, πριν απομακρυνθούν από το οδόστρωμα τα κομμάτια του βράχου, να έχουμε όλο το υλικό που θα επιτρέψει τη μελέτη του φαινομένου και θα καθοδηγήσει τα βήματα της αποκατάστασης.
«Πολύ απλά, το εύκολο μέρος είναι να απομακρύνουμε το βράχο. Όμως μετά δεν θα ξέρουμε από ποιο ακριβώς σημείο αποκολλήθηκε, τη διαδρομή ακολούθησε και συνεπώς, που και πως θα πρέπει να επέμβουμε» λέει χαρακτηριστικά η εταιρεία.
Σημειώνει επίσης πως πιθανότατα ο βράχος να αποκολλήθηκε λόγω της κακοκαιρίας αλλά και ίσως να επηρεάστηκε από τους σεισμούς των τελευταίων ημερών. Το επίμαχο σημείο από το οποίο αποκολλήθηκε ο βράχος είναι από πολύ ψηλά, εκτός των ορίων του Έργου, σύμφωνα πάντα με την «Ολυμπία Οδό».
Ειδήσεις σήμερα
Σεισμός στην Εύβοια: Αγωνία για το αχαρτογράφητο ρήγμα
Συντάξεις: Αναδρομικά έως 75.000 ευρώ για 120.000 συνταξιούχους