Αυτό σημείωσε ο αντιπρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών και πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδήγησης, Νίκος Γρέντζελος, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Action 24, αναφερόμενος στη χρήση πατινιών από πολίτες.
Ξεκινά η δίκη για τη δολοφονία του 32χρονου αστυνομικού μέσα σε μπαρ, με κατηγορούμενο τον 45χρονο Νορβηγό
Όπως είπε, σχετικά με τις διαφορές που υπάρχουν, πατίνια κινούνται με έως 6 χλμ την ώρα, ενώ υπάρχουν και πατίνια που κινούνται με έως και 25 χλμ την ώρα και υπογράμμισε ότι σε πολλές περιπτώσεις οι οδηγοί δεν φορούν κράνος, κινούνται με μεγάλη ταχύτητα -πάνω από το προβλεπόμενο όριο- ενώ μπαίνουν με το πατίνι και σε μονόδρομους, κάτι που απαγορεύεται ακόμα και για οχήματα έκτακτης ανάγκης. Για αυτό, πρόσθεσε, πρέπει να ενταθεί η αστυνόμευση και να διενεργούνται περισσότεροι έλεγχοι, ενώ έθιξε και το θέμα της μη υποχρεωτικής ασφάλισης για όσους κινούνται με πατίνι.
Σύμφωνα με τον κ. Γρέντζελο, είναι σημαντικό να υπάρχει εκπαίδευση για όσους θέλουν να κυκλοφορούν με αυτό το μέσο, καθώς και μία υποτυπώδης εξέταση, προκειμένου να μειωθούν τα ατυχήματα στους δρόμους. Παράλληλα, εξήγησε ότι το μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής θα πρέπει να μπει από πολύ νωρίς στα σχολεία -από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού- ώστε να μαθαίνουν οι πολίτες από μικρή ηλικία να κινούνται ως οδηγοί ακολουθώντας τους κανόνες.
Ειδήσεις σήμερα
Καλάθι του μαθητή: Πότε ξεκινά να εφαρμόζεται- Τι περιλαμβάνει
Πάρος: Άρπαξαν κοσμήματα, ρολόγια και χιλιάδες ευρώ από 74χρονο Γάλλο μέσα από το σπίτι του