Μεγάλα σούπερ μάρκετ, όπως γίνεται γνωστό, είναι έτοιμα να «κόψουν» τα φυλλάδια και να ενημερώνουν με άλλους τρόπους τους καταναλωτές για τις προσφορές της εβδομάδας.
Το παράδειγμα του Σκλαβενίτη αναμένεται να ακολουθήσουν και οι άλλοι μεγάλοι παίκτες των σούπερ μάρκετ καθώς αναμένεται να προχωρήσουν σε περικοπές φυλλαδίων και διαφημίσεων.
Πρόκειται για φυλλάδια με τα οποία διαφήμιζαν τα προϊόντα που είναι σε προσφορά στα ράφια των καταστημάτων. Μάλιστα, οι όποιες αποφάσεις λάβουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ αναμένεται να εφαρμοστούν από το 2023.
Διαβάστε περισσότερα στο youweekly.gr
Ειδήσεις σήμερα
Σεπόλια: Ο Μίχος παρίστανε τη 12χρονη στο Διαδίκτυο