Μάλιστα, σύμφωνα με ρεπορτάζ του thesstoday.gr, οι μηχανοδηγοί κατάφεραν να βγουν τελευταία στιγμή από την καμπίνα προκειμένου να σωθούν.
Η φωτιά εκδηλώθηκε όταν οι καλαμιές μεγάλου ύψους – οι οποίες δεν είχαν κλαδευτεί- ακούμπησαν λόγω του αέρα σε ηλεκτροφόρα καλώδια υψηλής τάσης, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί εστία φωτιάς πάνω στον σιδηροδρομικό άξονα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη. Και σε συνδυασμό με τα 25.000 wolt η φωτιά πολύ γρήγορα επεκτάθηκε και απείλησε ολόκληρη την αμαξοστοιχία, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ.
Η «περιπέτεια» πήρε ακόμη πιο άσχημη τροπή αφού κατέρρευσε η ηλεκτροδότηση, με αποτέλεσμα το τρένο να παραμένει ακινητοποιημένο – τη στιγμή που η φωτιά έπαιρνε διαστάσεις και πλησίαζε στην αμαξοστοιχία, προκαλώντας φθορές στον συρμό.
Οι μηχανοδηγοί χρειάστηκε να εγκαταλείψουν ενώ λίγο αργότερα μια μηχανή βοήθειας έσπευσε στο σημείο ώστε να απομακρύνει την αμαξοστοιχία με ασφάλεια. «Σωθήκαμε κυριολεκτικά τελευταία στιγμή. Έπεσε το ρεύμα, έχουμε μιλήσει πάρα πολλές φορές για τις ακαθάριστες γραμμές» ανέφερε μηχανοδηγός στο thesstoday.gr.
Ειδήσεις σήμερα
Υπόθεση Μαντλίν: Βασικός μάρτυρας πεθαίνει από καρκίνο
ΗΠΑ: Σεισμός 4,7 βαθμών στη Νέα Υόρκη και το Νιου Τζέρσεϊ
Βασιλιάς Κάρολος: Έτοιμος για περιοδεία στην Αυστραλία- Αισθάνεται «καλά»