Ξεκίνησε η έξοδος των εκδρομέων που φεύγουν από το κλείνον άστυ προς μακρινούς ή κοντινούς προορισμούς για το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με την Τροχαία Αθηνών, τα σοβαρότερα προβλήματα εντοπίζονται ως συνήθως στον Κηφισό και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας όπου σχηματίζονται ουρές από αυτοκίνητα κολλημένα στην κίνηση, ενώ δυσχέρεια παρατηρείται και στη λεωφόρο Κηφισίας, τη λεωφόρο Αθηνών-Κορίνθου, τη Λ. Μεσογείων, ανά διαστήματα και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, όπως και στο κέντρο της Αθήνας, στη Βασιλίσσης Σοφίας, στη Σταδίου, αλλά και στην Πανεπιστημίου.
Εντωμεταξύ νωρίτερα ένα τροχαίο που έγινε στη λεωφόρο Κηφισού, στο ύψος της εξόδου για Λ. Ποσειδώνος στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερη δυσχέρεια στην κίνηση των οχημάτων.
Αναλυτικά, όπως αναφέρεται στην τελευταία ενημέρωση της Τροχαίας, κυκλοφοριακή δυσχέρεια παρατηρείται:
Στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας η κατάσταση και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας είναι «ασφυκτική».
Συγκεκριμένα με χαμηλές ταχύτητες κινούνται τα οχήματα από τη Μεταμόρφωση μέχρι και το Αιγάλεω και από του Ρέντη μέχρι το Παλαιό Φάληρο στην κάθοδο, ενώ αντίστοιχη εικόνα με ακινητοποιημένα οχήματα καταγράφεται στην άνοδο από το Μοσχάτο μέχρι και την Νέα Φιλαδέλφεια.
Στη λεωφόρο Κηφισίας ανά διαστήματα και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Από τη διασταύρωση με τη λεωφόρο Αλεξάνδρας μέχρι την έξοδο Χαλανδρίου στην άνοδο και από το Δαχτυλίδι Αμαρουσίου μέχρι τον Φάρο Ψυχικού στην κάθοδο.
Στη λεωφόρο Αθηνών-Κορίνθου στο ρεύμα καθόδου, από το Χαϊδάρι μέχρι τον Σκαραμαγκά.
Στη λεωφόρο Μεσογείων και στα δύο ρεύματα.
Μαρκόπουλο: Βίντεο ντοκουμέντο από τις κινήσεις των δραστών λίγο πριν τη δολοφονία του 5χρονου
Στη λεωφόρο Ελευθερίου Βενιζέλου κυρίως στην άνοδο, από Ηλιούπολη μέχρι Καρέα.
Στη λεωφόρο Βασιλέως Κωνσταντίνου από και προς το Χίλτον
Στη λεωφόρο Αλεξάνδρας
Στη λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας μέχρι τη διασταύρωση με Αλεξάνδρας.
Σε δρόμους γύρω από το λιμάνι του Πειραιά
Καθυστερήσεις άνω των 30 λεπτών στην Αττική Οδό
Στην Αττική Οδό σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση της εταιρείας, οι καθυστερήσεις ξεπερνούν τα 30΄.
Ειδικότερα, καθυστερήσεις καταγράφονται στο ρεύμα προς Ελευσίνα άνω των 30’ από κόμβο Κάντζας έως κόμβο Μεταμόρφωσης.
Καθυστερήσεις υπάρχουν και στην Περιφ. Υμηττού 25′-30′ από κόμβο Αγίας Παρασκευής έως κόμβο Μεταμόρφωσης.
Καθυστερήσεις 10′-15΄ στις εξόδους για Λαμία (ρεύμα προς Αεροδρόμιο και προς Ελευσίνα)
Καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Ελευσίνα
άνω των 30’ από κόμβο Κάντζας έως κόμβο Μεταμόρφωσης.
Καθυστερήσεις στην Περιφ. Υμηττού
25′-30′ από κόμβο Αγίας Παρασκευής έως κόμβο Μεταμόρφωσης.
Καθυστερήσεις 10′-15΄ στις εξόδους για Λαμία (ρεύμα προς Αεροδρόμιο και προς Ελευσίνα). https://t.co/4n27mgdPIw— Attiki Odos Traffic (@aodostraffic) October 25, 2024
Χαμός και στο Λιμάνι του Πειραιά όπου αφού ανακοινώθηκε η λήξη της απεργίας της ΠΝΟ σχηματίστηκαν ουρές.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, οι συνδικαλιστές πήραν διαβεβαιώσεις στη συνάντηση που είχαν με τον Χρήστο Στυλιανίδη και, έτσι, μετά από σχεδόν τέσσερις ημέρες, ξεκινούν εκ νέου τα δρομολόγια.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΝΟ για την απεργία
«Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, η οποία συνεδρίασε σήμερα για την εκτίμηση και αξιολόγηση της εν εξελίξει απεργίας, κατόπιν των απαντήσεων που είχε από το ΣΕΕΝ αλλά και από το Υπουργείο επί των αιτημάτων μας, σας ενημερώνει για τα ακόλουθα:
Η πρόταση που ήρθε εγγράφως από τον ΣΕΕΝ για τα ποσοστά αύξησης της ΣΣΕ των συναδέλφων μας στα Επιβατηγά Ακτοπλοϊκά πλοία και στα Μεσογειακά Τουριστικά πλοία (Ε/Γ-Ο/Γ Διεθνών πλόων και Κρουαζιερόπλοια), είναι 5% για το 2025 και 2% για το 2026.
Από πλευράς Υπουργείου, ύστερα από την σημερινή συνάντηση του Γενικού Γραμματέα και της Διοίκησης της ΠΝΟ με τον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής αλλά και υπηρεσιακούς παράγοντες, υπήρξε η δέσμευση για τα παρακάτω:
· Άμεση υλοποίηση της τροποποίησης των όρων και προϋποθέσεων για τους δικαιούχους του επιδόματος ανεργίας από το ΓΕΝΕ, αλλά και την αύξησή του από 350 ευρώ, στο επίπεδο που χορηγείται το επίδομα ανεργίας στη στεριά
· Αύξηση των προστίμων που επιβάλλονται για την παραβίαση των ωρών εργασίας και ανάπαυσης των Ναυτεργατών.
· Πιστή τήρηση και απαρέγκλιτη εφαρμογή της νομοθεσίας που διέπει την ναυτεργασία τόσο για τις ώρες εργασίας και ανάπαυσης όσο και για τα διπλά πληρώματα και ειδικά στα Ε/Γ-Ο/Γ ταχύπλοα.
· Συνάντηση έως 25 Νοεμβρίου για τα θέματα που διέπουν τις οργανικές συνθέσεις τον Ν. 4150/2013 και ειδικά τα Ε/Γ-Ο/Γ που δραστηριοποιούνται στην Αδριατική.
Κατόπιν αναλυτικής συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων, η πλειοψηφία της Διοίκησης της ΠΝΟ αποδέχτηκε τις παραπάνω προτάσεις και δεσμεύσεις, επισημαίνοντας ότι δεν απεμπολούμε την συνεχή προσπάθεια για την υλοποίηση και όλων των υπολοίπων αιτημάτων μας.
Ταυτόχρονα, έχοντας πλήρη επίγνωση του κοινωνικού γίγνεσθαι, αλλά συνεκτιμώντας και διάφορες άλλες παραμέτρους, η Διοίκηση της Ομοσπονδίας αποφάσισε την μη συνέχιση της απεργιακής μας κινητοποίησης η οποία θα λήξει σήμερα στις 14.00 αντί 23.59.
Η ΠΝΟ θεωρεί υποχρέωσή της να ευχαριστήσει τα πληρώματα των πλοίων και όλους τους Ναυτεργάτες, οι οποίοι μαζικά ύψωσαν το ανάστημα τους, συσπειρωμένοι γύρω από την Διοίκηση της Ομοσπονδίας για την επιτυχία της απεργιακής κινητοποίησης.
Τέλος, θα ήταν παράλειψη να μην απευθύνει η Ομοσπονδία μας τις ευχαριστίες της και στο επιβατικό κοινό, για την πλήρη κατανόησή του στο δίκαιο αγώνα μας. Για την ΠΝΟ».