«Από τα διαθέσιμα δεδομένα προκύπτει ότι ο σταθμάρχης απέστειλε την επιβατική αμαξοστοιχία στην ίδια γραμμή με το εμπορευματικό τραίνο, στο ύψος της Λάρισας» είπε ο κ. Καποτόρτο, απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ, Λ. Τσαβδαρίδη. Τόνισε επίσης ότι σύμφωνα με τις διαδικασίες ασφαλείας στην Ελλάδα, και στα δύο τραίνα επέβαιναν από δύο πιστοποιημένοι μηχανοδηγοί, οι οποίοι «γνώριζαν όλους τους κανονισμούς, και σεβάστηκαν όλες τις σιδηροδρομικές διατάξεις». Σε ερώτηση για τους ιατρικούς λόγους βάσει των οποίων ο μηχανοδηγός της επιβατηγής αμαξοστοιχίας είχε λάβει άδεια ασθένειας 40 ημερών το 2017, ο κ. Καποτόρτο είπε ότι από τα αρχεία «προκύπτει ότι ο συγκεκριμένος απείχε λόγω ασθενείας αλλά δεν τεκμηριώνεται για ποιο λόγο […] Διαπιστώσαμε από τα αρχεία ότι απείχε για το αναφερόμενο διάστημα και στη συνέχεια εξετάστηκε από γιατρό για να μπορέσει να επιστρέψει στα καθήκοντά του».
Μετρό Θεσσαλονίκης: Μέχρι το τέλος του 2025 θα δοθούν άλλοι 5 σταθμοί στην επέκταση προς Καλαμαριά [βίντεο]
Απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χ. Μαμουλάκη εάν η Hellenic Train έχει ευθύνη για το δυστύχημα, ο κ. Καποτόρτο απάντησε αρνητικά.
Ερωτηθείς από τη βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μ. Αποστολάκη για το αίτιο της πυρκαγιάς που προκλήθηκε κατά τη σύγκρουση των δύο συρμών, είπε ότι απευθύνθηκε σε διεθνούς φήμης εμπειρογνώμονα και ότι επρόκειτο για ανάφλεξη των υγρών ψύξης των μετασχηματιστών που φέρουν οι αμαξοστοιχίες, οι οποίες έτρεχαν η μία με 150 χλμ και η άλλη με 80 χλμ κατά τη στιγμή της επαφής τους. Η κα Αποστολάκη ζήτησε επίσης από τον κ. Καποτόρτο να προσκομίσει τα μητρώα συντήρησης των δύο συρμών.
Ειδήσεις σήμερα
Μεσολόγγι: Τι κατέθεσε ο κρεοπώλης για τα δανεικά, τους θησαυρούς και τις λίρες – Οι αντιφάσεις του
Το σχέδιο δράσης της ΑΑΔΕ για το 2024 – Τα νέα εργαλεία που έχει στην διάθεση της