Το Δικαστήριο αποφάσισε ότι ο δάσκαλος πρέπει να κηρυχθεί ένοχος χωρίς αναγνώριση ελαφρυντικών σε συνολική ποινή κάθειρξης 12 ετών.
Ο συνήγορος της οικογένειας της ανήλικης, που σήμερα έχει ενηλικιωθεί, κ. Γιάννης Καλαβρής δήλωσε ότι η απόφαση αυτή αποτελεί μια νομική δικαίωση για την οικογένεια και ιδίως για την εντολέα του.
Πώς συνελήφθη ο παιδεραστής δάσκαλος
Ο δάσκαλος γνώριζε την μαθήτρια από τότε που εκείνη ήταν στο δημοτικό σχολείο Ερέτριας όταν εκείνος ήταν υποδιευθυντής. Τότε δημιούργησε ερωτική σχέση με μαθήτρια.
Καθηγήτρια της περιοχής κατήγγειλε το περιστατικό στο Τμήμα Ασφάλεια Χαλκίδος και στη συνέχεια ο δάσκαλος συνελήφθη καθώς ομολόγησε την ερωτική σχέση με τη μαθήτρια. Στο κινητό του δασκάλου εντοπίστηκαν εκατοντάδες φωτογραφίες και μηνύματα από ερωτικές περιπτύξεις με την ανήλικη.
Σοκαριστικές οι συνομιλίες
Σοκαριστικές είναι οι συνομιλίες μεταξύ του δασκάλου και του παιδιού. «Πως θα ήθελες να βγάλουμε το παιδί μας όταν γεννηθεί» έγραψε σε μήνυμα ο δάσκαλος.
Μόλις δημοσιοποιήθηκε η φωτογραφία του δασκάλου παιδεραστή, τη δικογραφία συμπλήρωσαν 2 επώνυμες καταγγελίες μαθητριών, ότι ο κατηγορούμενος είχε αποπειραθεί στο παρελθόν να τις αποπλανήσει. Το ένα κορίτσι κατέθεσε ότι την κλείδωσε μέσα σε αίθουσα του δημοτικού σχολείου, προχωρώντας σε άσεμνες πράξεις σε βάρος της.
Κατά την ακροαματική διαδικασία ο δάσκαλος ανακάλεσε την ομολογία του και αρνήθηκε τα πάντα δηλώνοντας θύμα σκευωρίας και υποστηρίζοντας ότι το μόνο του σφάλμα είναι ότι είναι ένας ρομαντικός δάσκαλος!
Για τις ντροπιαστικές φωτογραφίες που βρέθηκαν στο κινητό του, είπε ότι κάποιος τις έβαλε για να τον ενοχοποιήσει αδίκως. Ο πρόεδρος του δικαστηρίου εκνευρίστηκε με αυτή την δικαιολογία ενώ ο δικηγόρος του δασκάλου είπε ότι «τα παιδιά πλέον προκαλούν αντιδράσεις αναβιβάζοντας προκλητικές φωτογραφίες στα Social Media»
Ο δάσκαλος δεν δίστασε μάλιστα να κατηγορήσει το κορίτσι λέγοντας «Ο Θεός να την συγχωρέσει για αυτό που μου έκανε»! Τη μαθήτρια κατηγόρησε έντονα και η σύντροφος του καταδικασθέντος, η οποία τον υποστήριζε σθεναρά σε όλη τη διαδικασία.