Η αγωνιστική ομάδα της Isometricks αποτελείται από τους: Κορίνα Μαλασίδη, Ιωάννη Τερψιάδη, Φαίη Κατσάνου, Μαρίνα Γιακουμόγλου και Νικόλαο Σίββα και τους καθηγητές Νίκο Τερψιάδη, Aννα Ματσιώρη και Κυριακή Βασιλού από το Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας είναι οι: Αιμιλία Βουκουρεσλή, Χριστόφορος Ζήρνας, Απόστολος Κουλτούκης, Μαρία Μιμίδου, Στυλιανή Τσούκα, Θωμάς Στεφανίδης, Εμμανουήλ Τσιντάρης, Παναγιώτης Τσιντάρης, Aρτεμις Τσιουντουκίδου, Σωκράτης Ουζούνης, Ανδρέας Ομήρου, Κωνσταντίνα Σαραφείδη.
Η Isometricks διακρίθηκε τόσο στον πανελλήνιο όσο και στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό με το Wizzle, ένα συναρπαστικό παιχνίδι σκέψης και δημιουργίας με κρυμμένα μαθηματικά, που εξάπτει τη φαντασία, καλλιεργεί τη δημιουργικότητα, καταπολεμά το άγχος και εξασκεί το νου.
Αξιοποιώντας τη βραβευμένη βέλτιστη πρακτική του Ομίλου Μαθηματικών του σχολείου τους για τις συμμετρίες, οι μαθητές της Isometricks δημιούργησαν με αυτές το Wizzle, ένα παιχνίδι για όλες τις ηλικίες, το οποίο σχεδιάζουν και παράγουν στο σχολείο τους με την τεχνική του 3D printing. Πρόκειται για συλλογή χρωματιστών ψηφίδων που τοποθετούνται με τη λογική του ψηφιδωτού, προσφέροντας ατελείωτες δυνατότητες δημιουργίας. Τα προϊόντα της Isometricks διατίθενται σε πολλούς τύπους. Διαφοροποιούνται ως προς το σχήμα, το χρώμα, τον αριθμό των κομματιών και το βαθμό δυσκολίας. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν, επίσης, να δημιουργήσουν το δικό τους προσωποποιημένο Wizzle μέσω καινοτόμας διαδραστικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα της μαθητικής επιχείρησης.
«Οι συμμετρίες υπάρχουν παντού. Είμαστε φτιαγμένοι με συμμετρίες, μας περιβάλλουν, λειτουργούμε και σκεφτόμαστε με αυτές! Ο άνθρωπος μιμείται τις συμμετρίες που ενσωματώνει ο ίδιος και παρατηρεί στο περιβάλλον του και τις εισάγει στα τεχνουργήματα και στην τεχνολογία του», ανέφεραν στο ΑΜΠΕ οι έφηβοι «επιχειρηματίες» της Isometricks, εξηγώντας το σκεπτικό που τους οδήγησε στη δημιουργία του πολυβραβευμένου πλέον Wizzle.
Οι ψηφίδες του Wizzle ενσωματώνουν μαθηματικές-καλλιτεχνικές μεθόδους που χρησιμοποίησαν όλοι οι πολιτισμοί που άκμασαν στον πλανήτη. «Αυτές χρησιμοποιούμε για το σχεδιασμό των ψηφίδων με το λογισμικό ανοιχτού κώδικα GEOGEBRA. Ο παίχτης δεν χρειάζεται να γνωρίζει μαθηματικά για να διασκεδάσει με το Wizzle», σημειώνουν οι μαθητές κι εξηγούν πως, χωρίς να το καταλαβαίνει, παίζοντας κανείς, εφαρμόζει κανόνες της μαθηματικής γλώσσας των γεωμετρικών μετασχηματισμών.
ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
«Για να μεταδώσουμε την αγάπη μας για τη γεωμετρία, βάλαμε σε κάθε συσκευασία, αλλά και στην ιστοσελίδα μας τα κρυμμένα μαθηματικά πίσω από κάθε παιχνίδι. Ετσι, το Wizzle, εκτός από διασκεδαστικό παιχνίδι για όλους, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πολύτιμο εκπαιδευτικό εργαλείο στο δύσκολο για πολλούς μάθημα της γεωμετρίας», επισημαίνουν οι δημιουργοί του. Οπως προσθέτουν, το Wizzle μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε κέντρα ψυχοθεραπείας (ιδιαίτερα για παιδιά), σε δομές Υγείας, φιλοξενίας ηλικιωμένων, δομές πρόληψης και θεραπείας άνοιας, για να μειώσει το άγχος, να οδηγήσει σε έκφραση συναισθημάτων, να βοηθήσει στη διατήρηση της μνήμης.
Πλέον, η μαθητική start up από τη Θεσσαλονίκη βάζει πλώρη για τον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Junior Achievement Worldwide, στον οποίο θα διαγωνιστούν οι νικήτριες ομάδες του πρώτου βραβείου από την Ευρώπη, την Αφρική, τις ΗΠΑ, τη Λατινική Αμερική και τις αραβικές χώρες.
Διαβάστε εδώ όλες τις ειδήσεις για τον καύσωνα και τον καιρό
Ειδήσεις σήμερα
Θεσσαλονίκη: 4χρονο αγοράκι κατέρρευσε σε παραλία της Χαλκιδικής – Νοσηλεύεται διασωληνωμένο
Κοινωνικός Τουρισμός: Αιτήσεις από σήμερα για 25.000 συνταξιούχους – Ποιοι οι δικαιούχοι