Συγκεκριμένα, ο 6ος Τακτικός Ανακριτής, Αθανάσιος Μαρνέρης, έκανε δεκτή την αίτηση αποφυλάκισης που υπέβαλε, διά των συνηγόρων του, Σάκη Κεχαγιόγλου και Γεωργίου Δρύλλη και διέταξε την αποφυλάκιση του με ηλεκτρονική επιτήρηση, χωρίς την επιβολή άλλων περιοριστικών όρων.
Η πρωτοφανής στα ελληνικά χρονικά υπόθεση βρίσκεται στο στάδιο της ανάκρισης και θα ακολουθήσει βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών της Αθήνας, για το αν θα παραπεμφθεί ο εν λόγω κατηγορούμενος σε δίκη.
Η υπόθεση της κλοπής στην Εθνική Πινακοθήκη είχε συγκλονίσει την ελληνική, αλλά και παγκόσμια κοινή γνώμη, όταν το 2012 ο κατηγορούμενος είχε παραβιάσει τα συστήματα ασφαλείας της εθνικής πινακοθήκης και έκλεψε το «Γυναικείο κεφάλι», με αριθμό έργου 1.357, αναφορά του Picasso στη μούσα του Ντόρα Μάαρ, το οποίο φιλοτέχνησε το 1939 (δωρεά του καλλιτέχνη στον ελληνικό λαό για την αντίστασή του στην Κατοχή), το έργο «Μύλος» (1905), από την πρώτη περίοδο του Ολλανδού Πιετ Μοντριάν, και ένα σχέδιο θρησκευτικής απεικόνισης των αρχών του δέκατου έβδομου αιώνα, που αποδίδεται στον Ιταλό Γκουλιέλμο Κάτσια (Μονκάλβο).
Ο συνήγορός του, Σάκης Κεχαγιόγλου έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η αποδοχή της αιτήσεως αποφυλάκισης του εντολέως μου από τον κ. Ανακριτή, είναι πράξη απολύτως σύμφωνη με το Δίκαιο και την Ποινική Δικονομία . Ο ανεκτίμητης αξίας πίνακας του Picasso, δεν θα επέστρεφε ποτέ στην κυριότητα της Εθνικής Πινακοθήκης και του Ελληνικού Λαού , εάν δεν υπήρχε η επιθυμία, η βούληση και η πλήρης συνεργασία αλλά και η έμπρακτη μεταμέλεια του εντολέως μου, πράγμα το οποίο η Δικαιοσύνη εκτίμησε και έλαβε σοβαρά υπόψιν της.
Θεωρώ ότι ο κ. Σαρματζόπουλος, όταν έρθει η ώρα να αντιμετωπίσει, ελεύθερος πλέον, τους φυσικούς του δικαστές θα κριθεί με νηφαλιότητα και επιείκεια».
Μεσσήνη – Επίθεση με υδροχλωρικό οξύ: Κινδυνεύει να χάσει το μάτι της η 49χρονη
Κορονοϊός – Πλεύρης: Από Οκτώβριο και σε δύο φάσεις τα επικαιροποιημένα εμβόλια
Αρπαγή βρέφους στο Αιγάλεω: Στο Βόλο αναζητάει η Αστυνομία τον πατέρα του
Σκιάθος: Η χαμηλότερη προσγείωση αεροπλάνου – «Σήκωνες το χέρι και το ακουμπάς»