Η δικηγόρος του μίλησε στο OPEN για την υπόθεση. «Τους λέγαμε από πού προκύπτει αυτό το ποσό, μας έλεγαν δεν ξέρουμε, το βλέπουμε στα συστήματα», ανέφερε αρχικά η δικηγόρος του δανειολήπτη.
Η δικηγόρος κατάφερε μετά από τις αλλεπάλληλες καταγγελίες να ρυθμίσει το ύψος του χρέους του (22.000 ευρώ), ωστόσο ο Γολγοθάς του δεν τελείωσε εκεί.
Ο πολίτης αφού κατέβαλε την προκαταβολή των 2.000 ευρώ που είχε συμφωνηθεί για να σταματήσει ο πλειστηριασμός μετέβη στο τραπεζικό κατάστημα που του είχε υποδείξει η διαχειρίστρια εταιρεία προκειμένου να υπογράψει τα συμβατικά, αλλά διαπίστωσε ότι δεν τα είχαν στείλει.
Σεισμός 4,2 Ρίχτερ στην Κω
Μάλιστα, ο ίδιος χρειάστηκε να περιμένει εντός του καταστήματος 9 ώρες (!) μέχρι να στείλουν τα συμβατικά, πράγμα που έγινε έπειτα από 4 καταγγελίες στο υπουργείο Ανάπτυξης, απειλές και μηνύσεις από τη δικηγόρο του. «Τον εφιάλτη που ζήσαμε χθες, δεν τον έχω ξαναζήσει στη ζωή μου», σχολίασε η δικηγόρος και εκτίμησε ότι οι εταιρείες ακολουθούν τις πρακτικές αυτές για να πάρουν τα σπίτια των πολτών.
Ειδήσεις σήμερα
Βόλος: Ελεύθερος ο 33χρονος που παρέσυρε και σκότωσε το βρέφος – Ανείπωτη οδύνη στην κηδεία [βίντεο]
Λαμία : Σοκαριστικός θάνατος για 62χρονο εργαζόμενο σε εργοτάξιο – Πως έγινε το μοιραίο
Λάρισα: Χειροπέδες σε αστυνομικό που συκοφαντούσε παντρεμένη – Η μετάνοια και η ποινή