Σύμφωνα με το larissanet.gr, ο σταθμάρχης που έλαβε ήδη δύο προθεσμίες, αποτελεί τον πρώτο χρονικά κατηγορούμενο στην υπόθεση και είχε απολογηθεί στην τακτική ανακρίτρια στις 5 Μαρτίου του 2023. Ακολούθησε η προφυλάκιση του και η αποφυλάκιση του τον περασμένο Αύγουστο λίγο πριν συμπληρώσει το 18μηνο που είναι και το ανώτατο όριο προσωρινής κράτησης το οποίο μπορεί να επιβληθεί σε έναν κατηγορούμενο.
Συνολικά στην υπόθεση κατηγορούνται 41 άτομα και αναμένεται η άσκηση νέων ποινικών διώξεων σε στελέχη του υπουργείου Μεταφορών. Με το υπουργείο αναμένεται να κλείσει και το σκέλος της υπόθεσης που αφορά τις ευθύνες για τη σύγκρουση που οδήγησαν στο θάνατο 57 άτομα το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου του 2023.
Θεσσαλονίκη: Έκλεψαν από αποθήκη 290 ηλεκτρικά πατίνια και 130 μπαταρίες
Το άλλο σκέλος της υπόθεσης αφορά τη φωτιά που ακολούθησε της σύγκρουσης. Η ολοκλήρωση αυτού του σκέλους θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το πόρισμα του καθηγητή χημικού μηχανικού του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που έχει λάβει τη σχετική εντολή διερεύνησης των αιτιών από τον εφέτη ανακριτή τον περασμένο Μάρτιο.
Σ’ αυτό το πλαίσιο αναμένεται να πραγματοποιηθεί την ερχόμενη εβδομάδα εργαστηριακός έλεγχος από υπαλλήλους του Γενικού Χημείου του Κράτους για τη συμπεριφορά των ελαίων σιλικόνης μετά και το δείγμα ελαίων που πάρθηκε τον Σεπτέμβριο από τους μετασχηματιστές των ηλεκτραμαξών των αμαξοστοιχιών που φυλάσσονται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Κουλούρι μαζί με άλλα συντρίμμια των αμαξοστοιχιών.
Θυμίζουμε πως μια ομάδα συγγενών θυμάτων αμφισβητεί το πόρισμα των δικαστικών πραγματογνωμόνων για τα έλαια σιλικόνης ως αιτία για τη φωτιά και υποστηρίζουν πως αυτή προκλήθηκε από χημικές ουσίες που μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία.
Ειδήσεις σήμερα
Μαγνησία: Νέα κρούσματα ευλογιάς σε κτηνοτροφικές μονάδες
Τέλη κυκλοφορίας 2025 χωρίς παράταση – Τα πρόστιμα για την εκπρόθεσμη πληρωμή