Μέσω της πλατφόρμας https://eservices.cityofathens.gr/ οι πολίτες και οι επιχειρήσεις, κάνοντας χρήση των κωδικών TAXISnet που διαθέτουν, μπορούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά για 37 υπηρεσίες.
Επιλέγοντας τον τύπο της αίτησης και επισυνάπτοντας τα δικαιολογητικά που προβλέπονται για κάθε διαδικασία, αυτόματα λαμβάνουν αριθμό πρωτοκόλλου. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία από την αρμόδια υπηρεσία, το αιτούμενο πιστοποιητικό/έγγραφο «ανεβαίνει» στην ηλεκτρονική θυρίδα του ενδιαφερομένου.
Στο μεταξύ, συνεχίζεται η λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας https://rantevou.cityofathens.gr/, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να κλείνουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες του δήμου.
Για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά, υπάρχει δυνατότητα να κλείνουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες καλώντας στη γραμμή εξυπηρέτησης του δήμου στο 210-5277000 και στο 1595.
Δίνεται, επίσης, η δυνατότητα στους πολίτες να υποβάλλουν ενστάσεις για παραβάσεις παράνομης στάθμευσης ηλεκτρονικά μέσω του συνδέσμου https://eenstasi.cityofathens.gr/eEnstasi/.
Από την έντυπη έκδοση