Αυτό σημαίνει ότι η φρεγάτα θα παραδοθεί το 2026, αντί για το 2025, και από εκεί και πέρα είναι άγνωστο το πότε θα κηρυχθεί επιχειρησιακή, πότε δηλαδή θα ενταχθεί στον Στόλο. Ούτε, όµως, και το πρώτο πλοίο για το γαλλικό Ναυτικό, η Amiral Ronarc’h, θα παραδοθεί «µέσα στην άνοιξη του 2024», αλλά το 2025, αφού οι δοκιµές εν πλω δεν αναµένεται να ξεκινήσουν πριν από φέτος το καλοκαίρι.
∆εδοµένου ότι αυτές αναµένεται να διαρκέσουν 6-8 µήνες, η φρεγάτα δεν αναµένεται να περάσει στα χέρια του «Marine Nationale» παρά στις αρχές του 2025 για επιχειρησιακές δοκιµές. Κάτι που θα συµπαρασύρει στην καθυστέρηση και την πρώτη ελληνική FDI, την F-601 «Κίµων».
Βουλή: Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τον προσωπικό γιατρό - Τα 10 SOS για το τι ισχύει και τι αλλάζει
Να σηµειωθεί ότι ακόµα δεν έχει υπάρξει ενεργοποίηση του ραντάρ Sea Fire της Thales που θα εξοπλίσει την κλάση.
Μέχρι στιγµής το Sea Fire έχει δοκιµαστεί µόνο σε ειδική διαµόρφωση προσοµοίωσης του ιστού PsIM µε δύο (από τις τέσσερις στοιχειοκεραίες που διαθέτει) σε ειδική εγκατάσταση ξηράς, στη µεσογειακή ακτή της Γαλλίας. Η συµπεριφορά του, όµως, στην πραγµατική εγκατάσταση του PsIM µε τις τέσσερις διατάξεις και, κυρίως, στη θάλασσα και σε κινούµενη πλατφόρµα δεν έχει καν ξεκινήσει. Για να τηρηθεί η ηµεροµηνία παράδοσης της φρεγάτας «Κίµων» θα πρέπει η πρώτη FDI-FR (Amiral Ronarc’h) και η πρώτη ελληνική FDI-HΝ (ΚΙΜΩΝ) να παραδοθούν ταυτόχρονα, κάτι πρακτικά αδύνατο, αφού θα πρέπει να πιστοποιηθούν τα συστήµατα στο γαλλικό σκάφος και εν συνεχεία να ξεκινήσουν να εγκαθίστανται στο ελληνικό.
Ελπίζεται το πρώτο σκάφος να είναι επιχειρησιακά έτοιµο (δηλαδή να έχει παραδοθεί το 2025 και οι δοκιµές του να έχουν ολοκληρωθεί το 2026), το δεύτερο σκάφος το 2028 (πολύ αµφίβολο) και το τρίτο σκάφος -αν όλα πάνε καλά- το 2030 (ακόµα πιο αµφίβολο), µε πιθανότερη ηµεροµηνία το 2032.