Σκοπός είναι αυτό να συμβάλει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του κυκλοφοριακού φόρτου στην Αττική Οδό. Την τελική απόφαση για την τιμολογιακή πολιτική στα διόδια θα λάβει το υπουργείο Υποδομών.
Η αλλαγή αυτή θα προκύψει, εφόσον εφαρμοστεί, με τη νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού. Όπως είπε ο κ. Πολίτης στην Καθημερινή, τις επόμενες ημέρες θα σταλούν στα οκτώ υποψήφια σχήματα το σχέδιο της νέας σύμβασης παραχώρησης και έως το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2023 εκτιμάται θα έχει ολοκληρωθεί η υποβολή των οικονομικών προσφορών.
Κλήρωση Eurojackpot (22/11): Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που έβγαλε η κληρωτίδα
Αξίζει να αναφέρουμε πως από τότε που δόθηκε στην κυκλοφορία η Αττική Οδός ήταν πάγιο αίτημα των οδηγών να υπάρχει χιλιομετρική χρέωση. Ο δρόμος αυτός ήταν περιαστικός και η χρήση του γινόταν σε πολλές περιπτώσεις για λίγα μόλις μέτρα, καθώς ένας οδηγός έμπαινε από μια έξοδο και έβγαινε στην αμέσως επόμενη. Όταν λοιπόν γίνει αυτή η αλλαγή θα «δικαιωθούν» και οι οδηγοί που χρεώνονται 2,80 ευρώ για να βγουν σε μια έξοδο.
Ειδήσεις σήμερα
Συντάξεις: Οι 6 κατηγορίες που θα πάρουν αύξηση – Πότε θα γίνει η πληρωμή [αναλυτικοί πίνακες]
Νικηφόρα αντεπίθεση και στη Νότια Ουκρανία – Υποχωρούν διαρκώς οι Ρώσοι
Η Amazon κάνει «έξυπνο νησί» την Νάξο – Τι προβλέπει το σχέδιο