Όπως είναι γνωστό, το πλοίο Lana, με σημαία Ιράν, το οποίο ως Pega» ήταν αρχικά με σημαία Ρωσίας, μετέφερε ιρανικό πετρέλαιο και τον περασμένο Απρίλιο είχε καταπλεύσει στην Κάρυστο λόγω μηχανικής βλάβης. Στη συνέχεια το πλοίο, κατασχέθηκε από τις ελληνικές Αρχές στα ανοικτά της Καρύστου, έπειτα από αίτημα δικαστικής συνδρομής που είχαν υποβάλει η περιοχή της Κολούμπια των ΗΠΑ στο πλαίσιο της διακρατικής συμφωνίας Ελλάδος-ΗΠΑ, με το αιτιολογικό ότι τα έσοδα από την πώληση του πετρελαίου θα κατέληγαν στη χρηματοδότηση της τρομοκρατίας και θα ισχυροποιείτο οικονομικά για περαιτέρω τρομοκρατικές ενέργειες, αλλά και με το επιχείρημα ότι το πλοίο ανήκε στη ρωσική Promsvyazban.
Ακολούθησε μια σειρά αποφάσεων του Εφετείου Χαλκίδας-Εύβοιας επί του επίμαχου θέματος και τελικά η εταιρεία Times Navigation άσκησε στον Άρειο Πάγο αναίρεση επί τελευταίας απόφασης του Συμβουλίου Εφετών Χαλκίδας η οποία καλούσε να επιστραφεί στο δεξαμενόπλοιο μέρος του φορτίου του το οποίο είχε μεταφερθεί στο ελληνικών συμφερόντων δεξαμενόπλοιο «ICE ENERGY».
Το Α΄ Ποινικό Τμήμα Διακοπών του Αρείου Πάγου απέρριψε την αίτηση αναίρεσης της Times Navigation με το σκεπτικό ότι εφόσον η ναυτιλιακή εταιρεία «δεν συμμετείχε με οποιονδήποτε τρόπο στην πρωτόδικη δίκη», αλλά και επειδή «δεν επικαλείται οποιοδήποτε έννομη σχέση, δεν νομιμοποιείται ενεργητικά στην άσκηση της αίτησης αναίρεσης».
Καφετζού στα Μέγαρα: Πώς έφαγαν από ηλικιωμένο 850.000 ευρώ - «Βρέθηκα μπλεγμένος για ένα οικόπεδο»
Σημειώνεται ότι η υπόθεση αυτή είχε επιφέρει αντίποινα από το Ιράν, με τα «Σώματα Φρουρών της Ισλαμικής Επανάστασης» τα οποία κατάσχεσαν δύο ελληνικά δεξαμενόπλοια στον Περσικό Κόλπο, το «Delta Poseidon» της Delta Tankers του Διαμαντή Διαμαντίδη και το «Prudent Warrior» της Polembros του Σπύρου Πολέμη, τα οποία παραμένουν στο αγκυροβόλιο του ιρανικού λιμανιού Bandar Abbas με συνολικό πλήρωμα 49 ναυτικών εκ των οποίων 10 Έλληνες.