Το διαφημιστικό σποτ προκάλεσε την οργισμένη αντίδραση του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού, που απείλησε με εξώδικο, ενώ έντονες ήταν οι αντιδράσεις και των οπαδών του Τριφυλλιού στα social media.
Η εταιρεία Μπενρουμπή αποφάσισε να αποσύρει άμεσα τη διαφήμιση ζητώντας δημόσια συγγνώμη από τον Παναθηναϊκό, τονίζοντας παράλληλα ότι από την εταιρεία δεν υπήρχε η πρόθεση να προσβάλλουν την ιστορία του Τριφυλλιού και τον κόσμο του.
Η ανακοίνωση της εταιρείας
«Με αφορμή ένα ατυχές διαφημιστικό τηλεοπτικό σποτ περιορισμένης προβολής, η εταιρία ΜΠΕΝΡΟΥΜΠΗ επιθυμεί να διευκρινίσει τα εξής: Η εταιρία δεν είχε οποιαδήποτε πρόθεση να προβάλλει μήνυμα που θα μπορούσε να θεωρηθεί από οποιονδήποτε προσβλητικό ή ότι προωθεί την οπαδική βία. Η αισθητική και οι φράσεις που χρησιμοποιήθηκαν δυστυχώς οδήγησαν σε παρερμηνείες και δεν συνάδουν με τη σοβαρότητα του Ομίλου μας.
Το σποτ αποσύρθηκε οριστικά λίγες ώρες μετά την προβολή του. Σε κάθε περίπτωση επιθυμούμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τον σύλλογο του Παναθηναϊκού και τους αμέτρητους φιλάθλους του. Η εταιρία μας ουδέποτε είχε πρόθεση να προσβάλλει την ιστορία και τον κόσμο του».
Η διαφήμιση που προκάλεσε αντιδράσεις
Η διαφήμιση του air-fryer Izzy, της εταιρείας Μπενρουμπή, έχει δύο πρωταγωνιστές, με γυρισμένη την πλάτη που φορούν εμφανίσεις που παραπέμπουν σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό (στο σορτσάκι του ενός φαίνεται το τριφύλλι, ενώ δεν γίνεται ορατό το σήμα των ερυθρόλευκων) και κοιτώντας το air-fryer, ακολουθεί ο εξής διάλογος:
Κι εσύ για το Air-fry Izzy;
Έμαθες ότι ψήνει δύο διαφορετικά φαγητά ταυτόχρονα και ήρθες έτσι;
Ναι, νομίζω ότι ψήνει πολύ καλά τους… γαύρους. Με λίγο λαδάκι.
Άσε ρε. Που να δεις πως ψήνει τους… λαγούς. Θα γλύφεις τα δάχτυλα σου.
Τι λες ρε;
Αφού είμαστε όλοι διαφορετικοί, γιατί να τρώμε όλοι τα ίδια; Μάλιστα, ο ένας απ’ τους δύο παίκτες φαίνεται να χτυπάει τον άλλο με το πόδι του…
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού
Η διαφήμιση προκάλεσε την αντίδραση του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού που ανακοίνωσε τα εξής: «Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια του για τη διαφήμιση γνωστής εταιρείας που προάγει ξεκάθαρα τη βία. Η προβολή του σποτ του air-fryer Izzy, της εταιρίας Μπενρουμπή που δείχνει δύο χαρακτήρες με γυρισμένη πλάτη να συνομιλούν, να χτυπάει ο ένας τον άλλον, και να εκφράζονται μέσω οπαδικής αργκό για να μπορέσει να προσελκύσει κόσμο, βάζει με τον τρόπο της το δικό της λιθαράκι στην έξαρση των πράξεων βίας.
Είναι ντροπιαστικό εν έτει 2024 ο τρόπος προσέλκυσης πελατών για ένα προϊόν να γίνεται με αυτόν τον τρόπο σε δημόσια θέα, τη στιγμή που οι επίσημοι θεσμικοί φορείς δίνουμε μάχη για την καταπολέμηση της βίας. Η «πονηριά» μάλιστα του διαφημιστή (και από όλους όσους πέρασε αυτό το έκτρωμα) είναι σε πολλαπλά επίπεδα ,πέραν της τραγικότητας του όλου concept.
Φροντίζει λοιπόν ο… δημιουργός αυτής της αθλιότητας επιμελώς ο ένας τύπος (ο ερυθρόλευκος) να χαρακτηρίζεται με προσωνύμιο που είναι ανεκτό και να το χρησιμοποιούν ακόμα και ΜΜΕ που πρόσκεινται στην ομάδα που υπονοεί η διαφήμιση, χωρίς φυσικά να φαίνεται το σήμα της ομάδας.
Στον αντίποδα η πράσινη φιγούρα αναφέρεται με έναν χαρακτηρισμό που εκτοξεύουν οι οπαδοί όλων των ομάδων, προς τους αντιπάλους τους, θέλοντας να αναφερθούν ξεκάθαρα σε πράξεις βίας, με την έννοια ότι είναι οι… χαμένοι της υπόθεσης. Εκτός αυτού η συγκεκριμένη μορφή παίρνει… Παναθηναϊκό χαρακτήρα και φαίνεται ξεκάθαρα το έμβλημα της ομάδας.
Ως εκ τούτου ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος θα αποστείλει εξώδικο στην εταιρεία για προσβολή εμβλήματος και για υποκίνηση βίας και ζητά να αποσυρθεί η συγκεκριμένη διαφήμιση. Σε αντίθετη περίπτωση ο Σύλλογος θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες».
Ειδήσεις σήμερα
Κλήρωση Τζόκερ 2756: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί
Είναι επίσημο: Η Tσέλσι ανακοίνωσε το «διαζύγιο» με τον Ποτσετίνο
Στεφανί Φραπάρ: Ποια είναι η διαιτητής που θα σφυρίξει στον τελικό κυπέλλου
Eurojackpot 21/5: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης