Αυτό το έγγραφο προσκόμισε, σύμφωνα με πληροφορίες του «Ε.Τ.» της Κυριακής, στην πρώτη κατάθεσή του στον ανακριτή, ο ελεγκτής που είχε αναλάβει να ελέγξει το φορτίο το μοιραίο βράδυ.
Κρίσιμο ερώτημα
Καιρός: Έσπασε το Polar Vortex, «συναγερμός» στην Ελλάδα - Τι έρχεται τον Φεβρουάριο λόγω του φαινομένου [χάρτης]
Στη δεύτερη κατάθεσή του, όμως, την οποία ζήτησε ο πατέρας της αδικοχαμένης Μάρθης, δικηγόρος Αντώνης Ψαρόπουλος, ο ελεγκτής υποστήριξε ότι τελικά είχε ολοκληρώσει τον έλεγχο της φόρτωσης στις 20.30.
Με δεδομένο ότι ο έλεγχος φόρτωσης ολοκληρώθηκε στις 20.30 και με επίσης δεδομένο το ότι δεν είχε αναφερθεί βλάβη σε καμία από τις δύο ηλεκτρομηχανές του τρένου, γιατί καθυστέρησε η αναχώρηση πάνω από μία ώρα; Αυτό είναι ένα από τα πιο κρίσιμα ερωτήματα για το τι μετέφερε, τελικά, η εμπορική αμαξοστοιχία στο δοχείο που προκάλεσε, σύμφωνα με τους ειδικούς, την πυρόσφαιρα και τον θάνατο ορισμένων επιβατών.
Τη νομική ευθύνη για τη φόρτωση έχει η Hellenic Train, που μέχρι σήμερα επιμένει ότι το τρένο μετέφερε νόμιμα φορτία. Ωστόσο, το κατηγορητήριο, όπως λέει στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής ο Αντώνης Ψαρόπουλος, πρέπει να διερευνηθεί και προς την κατεύθυνση της λαθρεμπορίας.
Διαβάστε περισσότερα στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής
Ειδήσεις σήμερα
Δένδιας: «Στην Τουρκία υπάρχουν δυνάμεις που αναπολούν την οθωμανική εποχή»