“Όταν μιλάμε για το Μετρό Θεσσαλονίκης πρέπει όλοι να ξεκινάμε από ένα μεγάλο “συγγνώμη” προς τους πολίτες που έχουν ταλαιπωρηθεί επί σχεδόν 20 χρόνια για να αποκτήσουν το αυτονόητο. Να αποκτήσουν ένα σύγχρονο μέσο μαζικής μεταφοράς. Ήταν μια συλλογική, διαχρονική αποτυχία πολλών συνεχόμενων κυβερνήσεων που δεν κατάφεραν να υλοποιήσουν εγκαίρως και με βάση τις προδιαγραφές που έπρεπε να έχει αυτό το αναγκαίο έργο”, σημείωσε ο κ. Σκέρτσος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό City 106,1 FM της Θεσσαλονίκης.
“Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Θεσσαλονίκη είναι το κυκλοφοριακό και το Μετρό θα έρθει να συμβάλει καθοριστικά στο να μειώσει τις αποστάσεις, να βγάλει από την απομόνωση κοινωνικά υποβαθμισμένες περιοχές, να ενώσει την πόλη από άκρη σε άκρη και ταυτόχρονα να δώσει και μία αναγκαία αίσθηση ποιότητας και σεβασμού που αξίζουν όλοι οι Θεσσαλονικείς”, τόνισε ο υπουργός.
Σε ότι αφορά στον σταθμό Βενιζέλου και τις επεκτάσεις του Μετρό ο κ. Σκέρτσος υπογράμμισε: “Η κυβέρνηση είναι δικαιωμένη από την επιλογή που έκανε για τον σταθμό της Βενιζέλου. Η Θεσσαλονίκη έχει ένα μοναδικό τοπόσημο σε όλο τον κόσμο, καθώς ουσιαστικά έχει αποκαλυφθεί και θα μπορεί να είναι επισκέψιμη αυτή η αρχαία πολιτεία. Από εκεί και πέρα νομίζω ότι με τις αναγκαίες διασυνδέσεις που θα γίνουν θα δούμε και την επέκταση προς την Καλαμαριά μέχρι τα τέλη του 2025. Ταυτόχρονα προχωράει ο σχεδιασμός, η μελέτη και η καταγραφή του κόστους για την απολύτως αναγκαία επέκταση προς τη Δυτική Θεσσαλονίκη όπου εκεί ζει, κατοικεί, εργάζεται σχεδόν ο μισός πληθυσμός της πόλης”.
Ο ίδιος, με καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη, δήλωσε ότι θα είναι “παρών” στην τελετή για το Μετρό που θα γίνει το Σάββατο και είπε χαρακτηριστικά: “Δεν θα το έχανα με τίποτα”.
Ο υπουργός Επικρατείας απάντησε και στην πρόταση του ΠΑΣΟΚ για μείωση των συντελεστών ΦΠΑ, λέγοντας πως με τον τρόπο που το εισηγείται το ΠΑΣΟΚ θα έχουμε μια αυτόματη απώλεια εσόδων της τάξης των 3 δισεκατομμυρίων ευρώ για μείωση κατά 2 μονάδες και αναρωτήθηκε:
“Ξέρετε πρακτικά τι σημαίνει αυτό με βάση τους νέους δημοσιονομικούς κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Ότι η Ελλάδα θα έμπαινε αύριο ξανά σε καθεστώς ενισχυμένης εποπτείας και δημοσιονομικών ελλειμμάτων. Αυτό θέλουμε; Ενώ ματώσαμε να βγούμε από την εποπτεία και από τα Μνημόνια, να ξαναμπούμε. Άρα, εμείς λέμε ότι κάνουμε αυτό το οποίο είναι υπεύθυνο, είναι χρήσιμο για τους πολίτες, για την κοινωνία, για την οικονομία και ταυτόχρονα δεν στερεί κρίσιμα έσοδα από τα δημόσια ταμεία, τα οποία όταν έρχονται επιστρέφουν ξανά πίσω στους πολίτες με τη μορφή των κοινωνικών παροχών. Σε περισσότερες δαπάνες για την υγεία, την παιδεία, την ασφάλεια, για καλύτερα μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως είναι και το Μετρό που θα εγκαινιάσουμε στη Θεσσαλονίκη”.
Ο κ. Σκέρτσος είπε ακόμα ότι στην Ισπανία που εφαρμόστηκε το μέτρο της μείωσης του ΦΠΑ αυτό δεν άγγιξε τους πολίτες.
Ειδήσεις σήμερα
Με Προεδρικό Διάταγμα αυξάνονται κατά 600 οι θέσεις των ειδικών φρουρών
Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε κατάστημα εστίασης δίπλα στην αγορά Μοδιάνο [βίντεο]
Φθιώτιδα: Απειλούσε την πρώην σύντροφό του που είναι ΑμεΑ με δρεπάνι