Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνον τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας της ψηφιακής διακοπής εργασιών μιας επιχείρησης, ολοκληρώθηκαν μέσω της εφαρμογής 1450 σχετικές διαδικασίες.
Αδιανόητο περιστατικό στη Μυτιλήνη: Πάτησε το panic button - Της απάντησαν μετά από 31 λεπτά
Πρόκειται για διαδικασίες, οι οποίες βρίσκονταν στη λίστα των εκκρεμών αιτημάτων προς την ΑΑΔΕ.
Με δεδομένη την επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των εκκρεμών αιτημάτων, και την προώθηση μεγάλου μέρους αυτών σε ΔΟΥ εκτός Αττικής, ο αριθμός των εκκρεμοτήτων προς τους πολίτες μειώνεται σημαντικά κάθε μέρα.
Εκτιμάται ότι, με τη θέση σε λειτουργία και άλλων ψηφιακών εφαρμογών, το θέμα με τα εκκρεμή αιτήματα θα αποκατασταθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Ειδήσεις σήμερα
Λιάγκας – Ουγγαρέζος: Ξαναέγιναν φίλοι στα social media ένα χρόνο μετά το μπλοκ! [εικόνες]
Τηλεθέαση 6/11: Τα πρωινάδικα πέθαναν; Ασύλληπτα τραγικά τα χθεσινά νούμερα όλων