Η επώνυμη – αυτή τη φορά – καταγγελία αφορούσε πρατήριο, στην Αλ. Παναγούλη 120 και Αγγελίωνος 15, στην Αγ. Παρασκευή.
Σύμφωνα με αυτή, ο οδηγός του οχήματος διαπίστωσε ότι άλλα χρήματα πλήρωσε και ανέγραφε η απόδειξη, που πήρε, και άλλα τελικά καταγράφηκαν στον φορολογικό μηχανισμό της επιχείρησης. Όταν οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ πήγαν στο πρατήριο για να το σφραγίσουν, ο δικηγόρος της επιχείρησης προσπάθησε να αμφισβητήσει τα ευρήματα της απόδειξης.
Εκείνη τη στιγμή, όμως, έφτασε πελάτης, που κρατούσε απόδειξη, με ημερομηνία, 01/10/2022, αξίας 63 ευρώ, προκειμένου να πιστωθεί τους πόντους από το προσφερόμενο πρόγραμμα επιβράβευσης, που ακολουθούσε η επιχείρηση. Οι ελεγκτές πήραν την απόδειξη, και διαπίστωσαν επί τόπου ότι η αξία, που είχε διαβιβαστεί στις βάσεις δεδομένων της ΑΑΔΕ, ήταν μόλις… 20 ευρώ !
Και δεν είναι μόνο αυτό.
Διασταύρωσαν επιπλέον την αναφορά POS με το αρχείο του φορολογικού μηχανισμού και βρήκαν άλλες 18 περιπτώσεις, κατά τις οποίες είχαν παραποιηθεί τα ποσά των αποδείξεων, σε ποσοστό 90%, δηλαδή στο 1/10 της πραγματικής τους αξίας !
Χαλάνδρι: «Κατέβηκα να της πάρω ένα λουλούδι» λέει ο οδηγός που προκάλεσε χάος
Βρήκαν ακόμα άλλες 15 περιπτώσεις, όπου η επιχείρηση δεν είχε διαβιβάσει τις εκδοθείσες αποδείξεις στις βάσεις δεδομένων της ΑΑΔΕ, μέσω του συστήματος E-SEND εισροών – εκροών.
Ειδήσεις σήμερα
Συντάξεις: Οι 6 κατηγορίες που θα πάρουν αύξηση – Πότε θα γίνει η πληρωμή [αναλυτικοί πίνακες]
Νικηφόρα αντεπίθεση και στη Νότια Ουκρανία – Υποχωρούν διαρκώς οι Ρώσοι
Η Amazon κάνει «έξυπνο νησί» την Νάξο – Τι προβλέπει το σχέδιο