Ηδη τμήματά του δόθηκαν στην κυκλοφορία από το προηγούμενο Σάββατο μετά από αυτοψία των υπηρεσιών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στους δύο κλάδους και τη μία παράπλευρη οδό που ήταν έτοιμοι. Ο ένας κλάδος εξυπηρετεί την κίνηση Καλοχώρι – Θεσσαλονίκη, ο δεύτερος την κίνηση περιφερειακή οδός Θεσσαλονίκης – πόλη Θεσσαλονίκης και η παράπλευρη οδός επίσης την κίνηση Καλοχώρι – Θεσσαλονίκη.
Αυτά είναι τα μέλη της σπείρας που έκλεβαν ηλικιωμένους παριστάνοντας τους… κηπουρούς
Ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, εξήγησε ότι ο Κ16 θα δοθεί στην κυκλοφορία και επισήμως μέσα στον επόμενο μήνα. Θα απομείνει μόνο ένα μέρος του παράπλευρου οδικού δικτύου, το οποίο έμεινε πίσω, καθώς υπήρξαν ζητήματα με τις απαλλοτριώσεις, αφού καθυστέρησε η εκδίκαση των αποζημιώσεων και έτσι θα γίνει επαναδημοπράτηση. Ωστόσο, όπως διαβεβαιώνουν και οι τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας, το υπολειπόμενο παράπλευρο δίκτυο δεν προκαλεί προβλήματα και δεν μειώνει καθόλου τα οφέλη από το σημαντικότερο οδικό έργο στην Κεντρική Μακεδονία. Να σημειωθεί ότι ο ανισόπεδος κόμβος έχει προϋπολογισμό 52,6 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ της ΠΚΜ. Περιλαμβάνει τρεις γέφυρες, δεκάδες χιλιόμετρα δρόμων, παράπλευρο οδικό δίκτυο 10,5 χλμ., βελτιώσεις βατότητας του άξονα ΠΑΘΕ (Πατρών-Αθηνών-Θεσσαλονίκης-Ευζώνων) και της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, εξυπηρετώντας τη σύνδεση του βασικού οδικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας με ορισμένες από τις σημαντικότερες υποδομές, αλλά και το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου