Όπως είχε προαναγγελθεί, κατέθεσε στεφάνι στη μνήμη των θρυλικών σαμποτέρ του τάγματος μηχανικού Ολύμπου.
Παράλληλα, στη σύντομη ομιλία του, σύμφωνα με το onlarisa.gr ανακοίνωσε τα ονόματα που θα δοθούν στις τρεις νέες σήραγγες και που θα είναι Μαρίνος Αντύπας (ο πρωτοστάτης της εξέγερσης των αγροτών στο Κιλελέρ), Αντώνης Βρατσάνος (σαμποτέρ στην ανατίναξη τρένου των ναζιστικών στρατευμάτων κατοχής στα Τέμπη) και Ρήγας Φεραίος (από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του Νεωτέρου Ελληνισμού).
Τον πρωθυπουργό υποδέχθηκε ο δήμαρχος Τεμπών κ. Κώστας Κολλάτος.
Για έργο όχι μόνο του παρόντος αλλά και των επόμενων γενεών, για ηράκλειο άθλο που επιτεύχθηκε με τη συμβολή και της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης, μίλησε η επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής της ΕΕ, Κορίνα Κρέτσου, από την τελετή παράδοσης της Σήραγγας των Τεμπών και του τμήματος Μαλιακός-Κλειδί του Αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), στο νότιο μέτωπο της σήραγγας Τ2. Σημείωσε ότι το ταξίδι ανάμεσα στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα πλέον γίνεται γρηγορότερο και πιο ασφαλές και πως οι δύο πόλεις έρχονται πιο κοντά μεταξύ τους, αλλά και με την Ευρώπη. Δήλωσε περήφανη ως Επίτροπος και σημείωσε ότι επισκέφθηκε πολλά έργα από αυτή τη θέση της και πως είναι σημαντικό να επιδεικνύουμε αλληλεγγύη. Τόνισε ότι πρέπει επιδεικνύεται αλληλεγγύη και σε οικονομικούς όρους. Η συνοχή, είπε, είναι αυτό που μας κρατά ενωμένους ως Ευρωπαίου.
«Τον Φεβρουάριο του 2015, μέσα στη μεγαλύτερη οικονομική κρίση της χώρας, κανείς δεν πίστευε ότι η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα θα ολοκλήρωνε τα βαλτωμένα μεγάλα έργα», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, κατά τη διάρκεια της τελετής παράδοσης της Σήραγγας των Τεμπών και του τμήματος Μαλιακός-Κλειδί του Αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), στο νότιο μέτωπο της σήραγγας Τ2. Είπε επίσης ότι κανείς δεν πίστευε ότι θα αντιμετωπιστούν σε τόσο μικρό διάστημα εμπλοκές, ότι κανείς δεν πίστευε ότι θα τελειώσουν τα έργα. Σημείωσε δε ότι το αποτέλεσμα είναι συλλογική κυβερνητική δουλειά.
Οι τιμές των διοδίων
Στο μεταξύ, δεν θα υπερβαίνει τα 30 λεπτά του ευρώ η αύξηση που θα προκύψει στα διόδια από την έναρξη της λειτουργίας των νέων σηράγγων των Τεμπών στην Εθνική Οδό Αθηνών- Θεσσαλονίκης. Τα παραπάνω επισημαίνει στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9 FM», η υπεύθυνη Τύπου της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ», Ειρήνη Ζαβρίδου.
Μιχάλης Μητρούσης για το τροχαίο: «Είμαι τυχερός μες στην ατυχία μου»
Ο σημερινός σταθμός διοδίων του Πυργετού θα καταργηθεί, ενώ το τίμημα στον σταθμό της Λεπτοκαρυάς θα αναπροσαρμοστεί.
«Όποιος κάνει το κομμάτι με τις καινούργιες σήραγγες θα πληρώνει μια αύξηση 30 λεπτών. Αυτό συμβαίνει γιατί γίνεται αναπροσαρμογή στον σταθμό διοδίων της Λεπτοκαρυάς για τη διαδρομή από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα (…) Στην έξοδο υπάρχει ο σταθμός του Μακρυχωρίου όπου και εκεί θα υπάρξει αύξηση» λέει η κα Ζαβρίδου και εξηγεί: «Σήμερα για να κάνει κάποιος αυτή τη διαδρομή, περνούσε μέσα από την κοιλάδα των Τεμπών και είχε να πληρώσει και τα διόδια στον Πυργετό. Αυτός ο σταθμός διοδίων παύει να υφίσταται στον κεντρικό άξονα. Τα διόδια στη Λεπτοκαρυά αυξάνονται στα 3,10 ευρώ από 1,90 σήμερα, ενώ στο Μακρυχώρι το τίμημα αναπροσαρμόζεται επίσης και από 1,40 ευρώ γίνεται 2,50. Αν αφαιρέσουμε τα 2 ευρώ που πληρώνει κάποιος στον Πυργετό σήμερα, η διαφορά που προκύπτει είναι 30 λεπτά».
Κατά την κα Ζαβρίδου, έχουν κατασκευαστεί πλευρικοί σταθμοί διοδίων, ένας στον Πλαταμώνα (από/προς Λάρισα) και ένας στον Ευαγγελισμό (από/προς Θεσσαλονίκη). «Δηλαδή είναι η είσοδος και η έξοδος από τον αυτοκινητόδρομο. Κάποιος που είναι στον παράδρομο και θέλει να μπει στον αυτοκινητόδρομο και να κάνει χρήση των σηράγγων, θα πληρώσει» επισημαίνει η κα Ζαβρίδου.