Τα μάζεψε η Lidl μετά την κατακραυγή για την ηλικιωμένη
Απογοήτευση, αλλά και γροθιά στο στομάχι δίνει η ιστορία μιας γιαγιάς που αναγκάστηκε να κλέψει τρόφιμα από το σούπερ μάρκετ Lidl στο Ιλιον, με την επιχείρηση να καλεί αρχικά την Αστυνομία και έπειτα να υποβάλλει μήνυση στην 70χρονη.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open, η 70χρονη γιαγιά έβαλε στην τσάντα της κρέας και τυρί αξίας 30-40 ευρώ το περασμένο Σάββατο. Οταν εντοπίστηκε από τους υπαλλήλους, οι πελάτες αντέδρασαν ζητώντας να μην πάει στο αυτόφωρο, ωστόσο ο προϊστάμενος είπε ότι έχει πολύ αυστηρές εντολές και κάλεσε την Αστυνομία. Αλλοι πελάτες που είδαν τι συνέβαινε ζήτησαν από τη διεύθυνση του σούπερ μάρκετ να πληρώσουν οι ίδιοι τα τρόφιμά της και παρακάλεσαν να μην κληθεί η Αστυνομία, ωστόσο δεν έγινε δεκτό ούτε αυτό το αίτημα.
Ετσι, οι αστυνομικοί προσήγαγαν τη γυναίκα στο αστυνομικό τμήμα, όπου φέρεται να είπε ότι «από φτώχεια τα έκανα όλα αυτά». Ανέφερε ακόμα ότι έχει στεγαστικό δάνειο και η ρύθμισή του είναι πολύ μεγάλη, καθώς με τα χρήματα της σύνταξης προσπαθεί να το αποπληρώσει για να μην της πάρουν το σπίτι.
Καφετζού στα Μέγαρα: Πώς έφαγαν από ηλικιωμένο 850.000 ευρώ - «Βρέθηκα μπλεγμένος για ένα οικόπεδο»
Μετά το περιστατικό, γείτονες της γυναίκας πήγαν στο σούπερ μάρκετ και ζήτησαν να αποσυρθεί η μήνυση, ωστόσο η επιχείρηση αρνήθηκε λέγοντας ότι είναι η πολιτική της να μην αποσύρει τέτοιου είδους μηνύσεις.
Υπέρ της γιαγιάς ήταν όμως και οι αστυνομικοί, οι οποίοι μάλιστα βοήθησαν στην αποφυγή της μήνυσης. Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Τάκης Θεοδωρικάκος τηλεφώνησε στον επικεφαλής αστυνομικό και τον συνεχάρη για την πρωτοβουλία να ζητήσουν αυτός και η ομάδα του να αποφευχθεί μήνυση εναντίον μιας γιαγιάς που κατηγορήθηκε για κλοπή από σουπερ μάρκετ της Δυτικής Αττικής.
Το θέμα πήρε -όπως ήταν αναμενόμενο- τεράστιες διαστάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα η Lidl να βγάλει ανακοίνωση, μέσω της οποίας ανέφερε ότι «το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ιλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος, όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος, είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία. Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε».
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Ηγουμενίτσα: Φωτιά σε πλοίο με 237 επιβάτες και 51 άτομα πλήρωμα – Το εγκατέλειψαν όλοι και μεταφέρονται στην Κέρκυρα
- Το παρασκήνιο πίσω από την απόφαση της άρσης μέτρων – Τι θα συμβεί με το πιστοποιητικό νόσησης
- Παραβιάσεις: Τουρκικό ντου στο Αιγαίο με 22 μαχητικά αεροσκάφη και UAV – Βλέπουν στρατόπεδο του PKK στο Λαύριο οι Τούρκοι [βίντεο]
- Γελάει ο κόσμος: Νέα πρόκληση από σύμβουλο του Ερντογάν- «Το λέω στους κεφάλες τους Έλληνες, θα σας πάρουμε όσα νησιά κερδίσατε» [βίντεο]
- Ουκρανία: «Η Ρωσία αποσύρει στρατεύματα από την Κριμαία» – Μπάιντεν και Μπλίνκεν «βλέπουν» ρωσική εισβολή
- Ουκρανία: Ανάβει το φιτίλι του πολέμου – Καίνε έγγραφα της πρεσβείας οι Ρώσοι [βίντεο]
- Δολοφονία Άλκη: Κατέθεσαν οι φίλοι του 19χρονου – Αρνήθηκε τα πάντα ο «Ντίνος»
- Κάρπαθος: Συγκλονίζει η αυτοκτονία του πατέρα – Τι αποκαλύπτουν οι συγγενείς του θύματος [βίντεο]
- Κρήτη: Συντετριμμένη η γιαγιά της 11χρονης – «Τώρα πλέον θα κλαίω τη μοίρα μου» [βίντεο]
- Πάτρα: Οι γονείς που έχασαν τα τρία τους παιδιά δίνουν απαντήσεις – «Από τις 29 του μήνα το μόνο που ακούω είναι “είσαι φόνισσα”» [βίντεο]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr