Με την αγωγή της διεκδικεί να της επιδικασθεί χρηματική ικανοποίηση για την ηθική της βλάβη ποσού 10.000 ευρώ, επικαλούμενη μεταξύ άλλων την απίστευτη ταλαιπωρία της, αλλά και το γεγονός ότι χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση αυτό το δρόμο καταβάλλοντας όλα αυτά τα χρόνια υπέρογκα ποσά για διόδια και ανέμενε από τις αρμόδιες εταιρείες να είναι έτοιμες να τις παρέχουν εξίσου υψηλές υπηρεσίες υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.
Το Eviathema.gr επικοινώνησε με το δικηγόρο της ενάγουσας Ιωάννη Καλαβρή ο οποίος δήλωσε ότι η εντολέας του έχει την άποψη ότι η ηθική βλάβη που βίωσε δεν μπορεί να ικανοποιηθεί μόνο με το ποσό των 2.000 ευρώ αποζημίωσης το οποίο ανακοινώθηκε από την Αττική Οδό και το οποίο προέκυψε με την παρέμβαση του Πρωθυπουργού.
Εξάλλου, και η ενάγουσα, όσο και ο ίδιος ο Δικηγόρος, θεωρούν ότι ούτε η εταιρεία, ούτε ο Πρωθυπουργός, ως οιονεί διαμεσολαβητής είναι αρμόδιοι να ορίσουν μονομερώς το ύψος της χρηματικής ικανοποίησης που δικαιούται ο οποιοσδήποτε Έλληνας πολίτης υφίσταται ζημία από πράξεις ή παραλείψεις οποιουδήποτε, μόνα αρμόδια είναι τα Ελληνικά Δικαστήρια και σε αυτά αποφάσισαν να προσφύγουν ως μόνη αρμόδια αρχή για την αποτίμηση της ζημίας και της ηθικής βλάβης που υπέστη η ενάγουσα.
Η προσφυγή στη Δικαιοσύνη γίνεται καθαρά για λόγους ηθικής τάξης και για την πραγματική και νόμιμη αποζημίωση της ενάγουσας, εάν κριθεί ότι δικαιούται τέτοια, καθώς η ενάγουσα δεν έχει ανάγκη ούτε ελεημοσύνης ούτε δώρων από οποιονδήποτε, εάν ζημιώθηκε και πόσο ζημιώθηκε θέλει να το αποφανθούν τα αρμόδια όργανα της Δικαιοσύνης και όχι οποιοσδήποτε άλλος.
Αττική Οδός: Αγνόησε τρεις κλήσεις για κλείσιμο πριν έρθει το χάος
Τρεις επικοινωνίες, από τις 10:38 έως και τις 12:10, έκαναν υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, όπως και από το Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων και Διαχείρισης Κρίσεων (ΕΣΚΕΔΙΚ), προς ανώτατο στέλεχος κυκλοφορίας της Αττικής Οδού, προκειμένου να διακοπεί η κυκλοφορία στον συγκεκριμένο οδικό άξονα.
Αυτή που έγινε από το ΕΣΚΕΔΙΚ, λίγο μετά τις 11:00 το πρωί της Δευτέρας, φέρεται, σύμφωνα με στελέχη του αρμόδιου υπουργείου, να έχει καταγραφεί και «καίει» τους υπευθύνους της διαχειρίστριας εταιρίας για την ολιγωρία που επέδειξαν στη διακοπή της κυκλοφορίας. Στο πλαίσιο της εισαγγελικής έρευνας, αυτή η συνομιλία αναμένεται να δοθεί στις αρμόδιες Αρχές που ερευνούν τις τυχόν ευθύνες, οι οποίες προκάλεσαν τον επικίνδυνο εγκλωβισμό χιλιάδων οδηγών σε έναν σημαντικό οδικό άξονα της Αττικής.
Κωλυσιεργία
Νεκρά βρέφη στην Αμαλιάδα: Τι κατάθεσε η μητέρα του Παναγιωτάκη για την Ειρήνη
Η απάντηση που λάμβαναν, σύμφωνα με τους ίδιους ισχυρισμούς, ήταν: «Εχουμε χρονικό περιθώριο, εξετάζουμε την πιθανότητα να την κλείσουμε». Η πρώτη επικοινωνία έγινε σχεδόν 10 λεπτά μετά το μήνυμα του «112», στις 10:28 το πρωί της Δευτέρας, η δεύτερη λίγο μετά τις 11:00 από το ΕΣΚΕΔΙΚ και η τρίτη στις 12:10 από υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας.
Αττική οδός: Διάψευση
Αργά το βράδυ της Τετάρτης, η εταιρία Αττικές Διαδρομές Α.Ε., μετά από σχετικά ρεπορτάζ, εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία «διαψεύδει κατηγορηματικά την πληροφορία που μετέδωσε τηλεοπτικός σταθμός και αναπαράγουν ενημερωτικά μέσα, σύμφωνα με την οποία ζητήθηκε από την Τροχαία να κλείσει η Αττική Οδός στις 10.00 π.μ. της Δευτέρας και η εταιρία δεν το δέχθηκε».
Κακή εκτίμηση
Στελέχη του αρμόδιου υπουργείου επιμένουν πως οι προειδοποιήσεις και πιέσεις που εκφράστηκαν μέσω αυτών των επικοινωνιών προς τη διαχειρίστρια εταιρία δεν εισακούστηκαν ή δεν εκτιμήθηκαν ανάλογα από τους αρμοδίους της. Το στέλεχος της διαχειρίστριας εταιρίας που ήταν αποδέκτης αυτών των κλήσεων, σε πρόσφατη συνέντευξή του σε εφημερίδα, όταν ρωτήθηκε αν υπήρχαν αστοχίες από την εταιρία στη διαχείριση της κατάστασης, είχε απαντήσει: «Αν αποφασιζόταν μαζί με την Τροχαία ότι θα κλείσει η Αττική Οδός από τις 9-10 το πρωί, πιθανώς δεν θα είχε συμβεί αυτό. Παίρνεις, όμως, μια τέτοια απόφαση έπειτα από 20 χρόνια λειτουργίας; Αποφασίσαμε να το παλέψουμε».
Η απόφαση
Στο μεταξύ, το αρμόδιο υπουργείο, ενδεχομένως και η διαχειρίστρια εταιρία, δεν έχουν ή δεν γνωρίζουν τις λεπτομέρειες της σύμβασης του 2003, για το ποιος αποφασίζει τη διακοπή της κυκλοφορίας σε αυτόν τον οδικό άξονα σε περίπτωση εκδήλωσης ακραίων καιρικών φαινομένων. Να σημειωθεί ότι το 2004 η Αττική Οδός είχε κλείσει και πάλι από σφοδρή χιονόπτωση. Μέχρι και πρόσφατα, έστω και «καθιερωμένα», την απόφαση διακοπής κυκλοφορίας λάμβανε η διαχειρίστρια εταιρία, ενώ την ανακοίνωση και υλοποίηση η Τροχαία, κάτι που τη Δευτέρα έγινε στις… 14:00, την ώρα που ήδη είχαν εγκλωβιστεί τα οχήματα χιλιάδων πολιτών.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Πρόταση μομφής: Στις 6 το απόγευμα αρχίζει η συζήτηση
- Στέφανος Τσιτσιπάς-Australian Open: Στις 10:30 τον περιμένει ο Μεντβέντεφ και η ιστορία
- Σε πανικό ο Τσίπρας: Εκανε πρόταση μομφής στην κυβέρνηση στοχεύοντας το ΚΙΝΑΛ
- Καιρός: SOS από Μαρουσάκης: Προ των πυλών η νέα κακοκαιρία
- Αττική Οδός: Αγνόησε τρεις κλήσεις για κλείσιμο πριν έρθει το χάος
- Χαλάρωση μέτρων: Ξενύχτι μετά μουσικής για καθήμενους – Τι οδήγησε στις αποφάσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr