Αυτή που έγινε από το ΕΣΚΕΔΙΚ, λίγο μετά τις 11:00 το πρωί της Δευτέρας, φέρεται, σύμφωνα με στελέχη του αρμόδιου υπουργείου, να έχει καταγραφεί και «καίει» τους υπευθύνους της διαχειρίστριας εταιρίας για την ολιγωρία που επέδειξαν στη διακοπή της κυκλοφορίας. Στο πλαίσιο της εισαγγελικής έρευνας, αυτή η συνομιλία αναμένεται να δοθεί στις αρμόδιες Αρχές που ερευνούν τις τυχόν ευθύνες, οι οποίες προκάλεσαν τον επικίνδυνο εγκλωβισμό χιλιάδων οδηγών σε έναν σημαντικό οδικό άξονα της Αττικής.
Και στις τρεις αυτές επικοινωνίες, σε ένα χρονικό διάστημα 1,5 ώρας «προειδοποιήσεων», όπως υποστηρίζουν στελέχη που τις πραγματοποίησαν, τονίστηκε προς τον αρμόδιο της διαχειρίστριας εταιρίας ότι «έχετε πρόβλημα που δεν θα μπορέσετε να διαχειριστείτε».
Κωλυσιεργία
Η απάντηση που λάμβαναν, σύμφωνα με τους ίδιους ισχυρισμούς, ήταν: «Εχουμε χρονικό περιθώριο, εξετάζουμε την πιθανότητα να την κλείσουμε». Η πρώτη επικοινωνία έγινε σχεδόν 10 λεπτά μετά το μήνυμα του «112», στις 10:28 το πρωί της Δευτέρας, η δεύτερη λίγο μετά τις 11:00 από το ΕΣΚΕΔΙΚ και η τρίτη στις 12:10 από υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας.
Αττική οδός: Διάψευση
Αργά το βράδυ της Τετάρτης, η εταιρία Αττικές Διαδρομές Α.Ε., μετά από σχετικά ρεπορτάζ, εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία «διαψεύδει κατηγορηματικά την πληροφορία που μετέδωσε τηλεοπτικός σταθμός και αναπαράγουν ενημερωτικά μέσα, σύμφωνα με την οποία ζητήθηκε από την Τροχαία να κλείσει η Αττική Οδός στις 10.00 π.μ. της Δευτέρας και η εταιρία δεν το δέχθηκε».
Καφετζού στα Μέγαρα: Πώς έφαγαν από ηλικιωμένο 850.000 ευρώ - «Βρέθηκα μπλεγμένος για ένα οικόπεδο»
Κακή εκτίμηση
Στελέχη του αρμόδιου υπουργείου επιμένουν πως οι προειδοποιήσεις και πιέσεις που εκφράστηκαν μέσω αυτών των επικοινωνιών προς τη διαχειρίστρια εταιρία δεν εισακούστηκαν ή δεν εκτιμήθηκαν ανάλογα από τους αρμοδίους της. Το στέλεχος της διαχειρίστριας εταιρίας που ήταν αποδέκτης αυτών των κλήσεων, σε πρόσφατη συνέντευξή του σε εφημερίδα, όταν ρωτήθηκε αν υπήρχαν αστοχίες από την εταιρία στη διαχείριση της κατάστασης, είχε απαντήσει: «Αν αποφασιζόταν μαζί με την Τροχαία ότι θα κλείσει η Αττική Οδός από τις 9-10 το πρωί, πιθανώς δεν θα είχε συμβεί αυτό. Παίρνεις, όμως, μια τέτοια απόφαση έπειτα από 20 χρόνια λειτουργίας; Αποφασίσαμε να το παλέψουμε».
Η απόφαση
Στο μεταξύ, το αρμόδιο υπουργείο, ενδεχομένως και η διαχειρίστρια εταιρία, δεν έχουν ή δεν γνωρίζουν τις λεπτομέρειες της σύμβασης του 2003, για το ποιος αποφασίζει τη διακοπή της κυκλοφορίας σε αυτόν τον οδικό άξονα σε περίπτωση εκδήλωσης ακραίων καιρικών φαινομένων. Να σημειωθεί ότι το 2004 η Αττική Οδός είχε κλείσει και πάλι από σφοδρή χιονόπτωση. Μέχρι και πρόσφατα, έστω και «καθιερωμένα», την απόφαση διακοπής κυκλοφορίας λάμβανε η διαχειρίστρια εταιρία, ενώ την ανακοίνωση και υλοποίηση η Τροχαία, κάτι που τη Δευτέρα έγινε στις… 14:00, την ώρα που ήδη είχαν εγκλωβιστεί τα οχήματα χιλιάδων πολιτών.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Χαλάρωση μέτρων: Αυτό ήταν το σκεπτικό της επιτροπής – Τι θα αλλάξει από Δευτέρα στην εστίαση και τη διασκέδαση
- Υπόθεση βιασμού στη Θεσσαλονίκη: Νέα μαρτυρία για το πάρτι στη σουίτα – Παρουσιάζεται άλλη εκδοχή
- Πρόταση μομφής-Μαξίμου: Οι δημοσκοπήσεις έσπρωξαν τον Τσίπρα σε αυτή την επιλογή
- Αττική Οδός: Αποποιείται κάθε ευθύνη – Πού ρίχνει το φταίξιμο για το χάος
- Αττική Οδός: Χωρίς καύσιμα κάποια από τα 19 εκχιονιστικά μηχανήματα
- Περιφέρεια Αττικής: Κατηγορηθήκαμε άδικα – Πετάει το μπαλάκι των ευθυνών μακριά
- Κακοκαιρία «Ελπίδα»: Παρέμβαση εισαγγελέα για τις πολυήμερες διακοπές ρεύματος [βίντεο]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr