Οι εικόνες με τον άτυχο τεχνικό κρεμασμένο να περιμένει την κατάλληλη ευκαιρία για το άλμα και οι δραματικοί διάλογοι των τεχνικών με το κέντρο ελέγχου λειτουργίας, πριν και μετά το δυστύχημα, ρίχνουν τους τίτλους τέλους στην τραγωδία που σημειώθηκε στα μέσα του περασμένου Νοέμβρη.
Το χρονικό
Είναι 04.08 το πρωί στις 16 Νοεμβρίου του 2021 όταν οι 4 τεχνικοί που βρίσκονται στο μπροστινό βαγόνι της μηχανής, ενημερώνουν τον έναν και μοναδικό συνάδελφό τους που βρίσκεται στο πίσω μέρος, ότι δεν έχουν τον έλεγχο.
Ο διάλογος που αποκαλύπτει στο LIVE NEWS ο αστυνομικός συντάκτης της εφημερίδας «Το Βήμα», Βασίλης Λαμπρόπουλος, είναι ενδεικτικός:
Τεχνικός στο μπροστινό βαγόνι: Βασίλη το μηχάνημα δεν σταματάει ετοιμάσου να πηδήξεις.
Τεχνικός στο πίσω μέρος: Τι λες ρε;
Τεχνικός στο μπροστινό βαγόνι: Αυτό που σου είπα.
Όπως φαίνεται στο βίντεο, και οι πέντε τεχνικοί είναι εγκλωβισμένοι, αφού στα βαγόνια τους υπάρχει τοίχος και οι ίδιοι δεν έχουν περιθώρια να μετακινηθούν.
Το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας ενημερώνεται και τονίζει πως η μηχανή έχει μπροστά της διαδρομή, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει κίνδυνος να εκτροχιαστεί.
Τα ηχητικά ντοκουμέντα εκείνα τα δραματικά δευτερόλεπτα δείχνουν ένα μέρος του πανικού.
Τεχνικός ΣΤΑΣΥ: Αν ακούει το κέντρο ο συρμός δεν σταματάει με τίποτα!
Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας: Έχετε διαδρομή, έχετε διαδρομή, όλο προς τα κάτω έχετε διαδρομή.
Ο αδικοχαμένος τεχνικός και οι συνάδελφοί του καταλαβαίνουν πως πρέπει μόνοι να προσπαθήσουν να σώσουν τις ζωές τους.
Ο 40χρονος σκαρφαλώνει στο μπροστινό τμήμα της μηχανής και καταγράφεται από κάμερα ασφαλείας σε σταθμό του ΗΣΑΠ να περιμένει την κατάλληλη ευκαιρία για το άλμα, ένα άλμα που όλοι κάνουν τα επόμενα λεπτά, με τον 40χρονο να σκοτώνεται.
Οι συνάδελφοί του που κατάφεραν να σωθούν ενημερώνουν πως δεν έχουν επαφή με τον 40χρονο.
«Ακριβώς μέσα στον σταθμό υπάρχει χειριστής από το δυαδικό που μάλλον έχει πηδήξει. Για τους υπόλοιπους χειριστές δεν ξέρω, μπροστά μάλλον δεν υπάρχει κανείς, μάλλον έχουν πηδήξει. Εγώ ήμουν στο πίσω μέρος, μάλλον είμαι καλά, δεν έχω κάτι, είμαι όρθιος».
Το μηχάνημα για τη λείανση των γραμμών άρχισε να κινείται με σπασμένα φρένα, με τους υπεύθυνους να φοβούνται ότι λόγω της κατηφορικής κλήσης της διαδρομής θα αποκτήσει μεγαλύτερη ταχύτητα.
Έτσι, αποφασίστηκε η τοποθέτηση ενός συρμού λίγο από τον σταθμό του Αγίου Νικολάου. Τα 4 άτομα που βρίσκονταν στο μπροστινό βαγόνι αποφάσισαν να πηδήξουν για να σωθούν.
Ο 40χρονος που εργαζόταν τα τελευταία 16 χρόνια στην επιχείρηση και είχε ξεχωρίσει για το ήθος και την εργατικότητά του, άφησε την τελευταία του πνοή σε ένα δυστύχημα που είχε παγώσει ολόκληρη τη χώρα.
Πηγή: MEGA
Ειδήσεις σήμερα
- Κορονοϊός 17/01: 18.834 νέα κρούσματα, 101 θάνατοι, 672 διασωληνωμένοι
- Τζόκοβιτς: Κινδυνεύει να χάσει και Roland Garros, Wimbledon και US Open
- Μοριακά τεστ: Στην Ελλάδα τα πιο φθηνά PCR της Ε.Ε. [αναλυτικός πίνακας)
- Ηφαίστειο Τόνγκα: Αυστραλία και Ν. Ζηλανδία στέλνουν βοήθεια – Αγνοείται μία γυναίκα – Σοκαριστικές εικόνες
- Ομαδικός βιασμός στη Θεσσαλονίκη: Ξεχωριστή προκαταρκτική εξέταση για το κύκλωμα μαστροπείας
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr