Στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι!» μίλησε ο κ. Κωνσταντίνος Τζουτζουράκης, αυτόπτης μάρτυρας στο τραγικό συμβάν.
«Βγήκα για κάποιο λόγο στο μπαλκόνι και είδα μια στήλη καπνού. Κατάλαβα ότι κάποιο αυτοκίνητο έχει πάρει φωτιά. Γρήγορα άρχισε να γίνεται περισσότερος ο καπνός. Όταν βγήκα στη λεωφόρο Καραμανλή, βλέπω μποτιλιάρισμα, η πυρκαγιά είχε φουντώσει. Ακούγαμε μια κραυγή που κάλυπτε τα πάντα, τον φίλο του που φώναζε. Συνειδητοποίησα ότι γίνεται κάτι πολύ σοβαρό. Δεν ακούσαμε το τρακάρισμα. Έβγαλα το τηλέφωνο να τραβήξω βίντεο. Μετά από 1-2 λεπτά ήρθε ομάδα ΔΙΑΣ και βοήθησαν στην κυκλοφορία», περιέγραψε ο κ. Τζουτζουράκης.
«Άρχισε η πυρόσβεση όταν ήρθε η πυροσβεστική. Είδα το φίλο του εκλιπόντος που προσπαθούσε να καταλάβει τι συνέβαινε πάνω από το νεκρό. Δίπλα του ήταν και η σύζυγος του νεκρού, εκείνη έδειχνε σημεία ζωής, αλλά ήταν ξαπλωμένη, έδειχνε σοβαρά χτυπημένη. Κάποιοι που σταμάτησαν προσπάθησαν να σβήσουν τη φωτιά με πυροσβεστήρες αυτοκινήτου, αλλά δεν κατάφεραν τίποτα», πρόσθεσε ο ίδιος.
«Ήμουν στο φανάρι απέναντι και παρακολουθούσαμε και ένας κύριος μου είπε ότι είναι οδηγός ταξί, και ήταν σταθμευμένος στο φανάρι και είδε ένα αυτοκίνητο να έρχεται με κανονική ταχύτητα. Δεν κατάλαβε πώς έφυγε, πώς γλίστρησε, πώς πήρε φωτιά», είπε ακόμα ο κ. Τζουτζουράκης.
«Η αδερφή μου δε γνωρίζει τι έχει συμβεί»
«Η αδερφή μου είναι καλά σε γενικές γραμμές. Θα χειρουργηθεί στα πόδια της και δε γνωρίζει τι έχει συμβεί», δήλωσε από την πλευρά του ο κουνιάδος του Τζώρτζη Μονογυιού, Σωτήρης Κοντοπάνος.
«Το αυτοκίνητο δεν πήγαινε με ταχτύτητα μεγαλύτερη των 75 χλμ./ώρα»
Στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι!» μίλησε σχετικά και ο δικηγόρος Αλέξης Κούγιας.
«Η οικογένεια το τελευταίο που σκέφτεται οι κινήσεις που θα γίνουν για τις συνθήκες του ατυχήματος. Αγωνιούν γιατί η γυναίκα του δε γνωρίζει τι έχει συμβεί, προβληματίζονται για το πώς θα την ενημερώσουν, και για το πώς θα διαχειριστούν τα δύο του παιδιά την απώλεια. Εκείνο που θα απασχολήσει την οικογένεια ακολούθως θα πρέπει να είναι ποιοι είναι οι υπεύθυνοι για αυτό που έγινε. Αν είναι εκείνοι που του παρέδωσαν το αυτοκίνητο, η περιφέρεια Αττικής που δεν έχει βάλει κιγκλιδώματα, και αν εμπλέκεται κάποιος άλλος», είπε ο κ. Κούγιας.
«Υπάρχουν αυτόπτες μάρτυρες, αξιόπιστοι, που λένε ότι το αυτοκίνητο δεν είχε μεγάλη ταχύτητα, δεν πήγαινε με περισσότερα από 75χλμ.. Το αυτοκίνητο αυτό ήταν το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που υπάρχει. Ο δε οδηγός του είχε εμπειρία», πρόσθεσε ο ίδιος.
«Πρόλαβε να κάνει μόνο 3χλμ. με το αυτοκίνητο πριν χάσει τη ζωή του»
Στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι» μίλησε και ο φίλος του εκλιπόντος, Γιώργος Μερκουράκης.
Προαστιακός: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία από Μενίδι έως Αεροδρόμιο – Κανονικά τα δρομολόγια
«Το αμάξι ξεφορτώθηκε στο Ασκληπιείο της Βούλας και πήγε με φίλους και το πήρε. Ήταν 3χλμ. από το σημείο του δυστυχήματος. Το αυτοκίνητο δεν πήγαινε με μεγάλη ταχύτητα. Είναι σα μια Formula στο δρόμο αυτό το αυτοκίνητο. Έχω οδηγήσει τέτοιο αυτοκίνητο. Είναι 700 άλογα, πίσω κίνηση και όχι τετρακίνητο, turbo. Εύκολα σε μια στροφή με πίσω κίνηση κάνεις σβούρα και γίνεται αυτό που γίνεται. Έχει γίνει αντίστοιχο συμβάν στην Ιταλία. Το αυτοκίνητο το είχε πάρει γύρω στις 500.000 ευρώ, μεταχειρισμένο. Είχε 1.000 χιλιόμετρα», εξήγησε ο κ. Μερκουράκης.
«Εγώ ήμουν απέναντί του την ώρα που το παρέλαβε το αυτοκίνητο. Έφυγα προς Γλυφάδα, και όταν γυρνούσα προς το σημείο, πέντε λεπτά μετά, είδα το αμάξι που φλεγόταν. Σταμάτησα και είχαν γίνει όλα αυτά. Με την οικογένεια δεν έχω μιλήσει, είναι δύσκολες ώρες», πρόσθεσε ο ίδιος.
«Το αυτοκίνητο αυτό έχει δύο ντεπόζιτα στο κάθισμα σου συνοδηγού και του οδηγού, 37 λίτρα έκαστο, πίσω από τις πλάτες τους. Με μία μικρή σύγκρουση, χτύπησε ντεπόζιτο και κατευθείαν πήρε φωτιά. Δεν υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας σε κανένα supercar, κατά τη γνώμη μου. Η παθητική τους ασφάλεια είναι μηδενική σε όλα αυτά», τόνισε ο κ. Μερκουράκης κλείνοντας.
«Το να βρέθηκε ένα εμπόδιο μπροστά του που προσπάθησε να το αποφύγει είναι πολύ πιθανό»
Στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι!» μίλησε και ο πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς.
«Χωρίς να έχω δει το αυτοκίνητο, η άποψή μου είναι ότι δεν προκύπτει ότι έχει συντελεστεί μεγάλης έκτασης γεωμετρική παραμόρφωση του οχήματος στο σημείο που είναι τα ρεζερβουάρ. Πρέπει να διερευνηθεί περαιτέρω το αυτοκίνητο, δεν ξέρω πόσο έχει καεί και τι έχει απομείνει. Δεν μπορώ να καταλάβω, πώς ένας εξοικειωμένος άνθρωπος με τη χρήση τέτοιων αυτοκινήτων, πήρε ένα αυτοκίνητο χωρίς να δει το σέρβις του αυτοκινήτου. Δεν υπήρξε κάποιος να το ελέγξει; Το όχημα στη στροφή το περισσότερο που πήγαινε ήταν με 100χλμ.. Κάτι συνέβη», είπε ο κ. Μαδιάς.
«Τα σενάρια περί του να υπήρχε πεζός ή ζώο, είναι συμβατά με την εκτροπή του αυτοκινήτου. Αν είχε απενεργοποιήσει όλα τα συστήματα ασφαλείας, θα είχε αφήσει ίχνη τριβής των ελαστικών», συνέχισε.
«Αν υπήρχαν προστατευτικά κιγκλιδώματα, άλλος θα ήταν ο μηχανισμός πρόσκρουσης και εκτροπής του αυτοκινήτου και σε καμία περίπτωση δε θα είχαμε θανάσιμο τραυματισμό του οδηγού», τόνισε κλείνοντας ο κ. Μαδιάς.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Τροχαία: Αυτοί είναι οι διάσημοι Έλληνες που «έσβησαν» στην άσφαλτο [βίντεο]
- Nτοκουμέντο Eleftherostypos.gr: Η μοιραία Ferrari του Τζώρτζη Μονογυιού, λίγη ώρα πριν την παραλάβει
- Ιαβέρης στο Eleftherostypos.gr: Μύθος ότι τα γρήγορα οχήματα είναι «σκοτώστρες» – Τι δείχνουν οι αριθμοί
- Τζώρτζης Μονογυιός: Συγκλονιστικό βίντεο – Η στιγμή που οι διασώστες βγάζουν τη γυναίκα από το αυτοκίνητο
- Τζώρτζης Μονογυιός: Σίδερα & σκόρπια εξαρτήματα απέμειναν από τη μοιραία Ferrari
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr